Hoi, Wij willen beneden houten jaloezieen plaatsen. Nu kom ik bij de bouwmarkten alleen jaloezieen tegen die 220cm hoog zijn. Wij zoeken ze in 240cm hoog.. Ik heb een beetje lopen googlen en kom alleen hoge bedragen tegen. 200 euro voor 75x240cm bijv. Iemand een tip waar ze goedkoper zijn?
Veneta.nl. Je kunt online een afspraak maken voor advies en inmeten, dan komen ze aan huis. Scheelt bij ons flink in de prijs
Www.jaloezieen.nl , ben er super tevreden over! Wij hebben ze besteld en zelf gemonteerd, super eenvoudig
Denk dat houten jaloezien gewoon echt wel duur zijn. Wij hebben ook houten jaloezien maar hebben wel wat meer moeten betalen dan 200€. Maar als je goede koopt dan ben je ook wel voor een heeeele lange tijd voorzien
Houten jaloezieën zijn gewoon heel erg duur. Wij willen 3 ramen met afwijkende maten en die prijzen... Pff.
Clickforblinds.nl wel zelf opmeten en ophangen maar dat vond ik een makkie. En dat scheelt ook in de prijs. heel tevreden mee
Wij hebben bij Veneta alles besteld. Je hebt hout en pvc. Wij hebben voor pvc gekozen.. Voelde hetzelfde aan en de kleur vonden we mooier.. Waren voor 3 redelijk grote ramen 580 euro kwijt. Hadden hetzelfde laten uitrekenen bij de kwantum en daar hadden we 1300 euro kwijt geweest! Wij zijn erg tevreden in ieder geval!
Wij ook bij Veneta. Waren nu iets van 650 euro kwijt voor 2 grote ramen. Goede kwaliteit en één van de goedkoopste. Bij een andere winkel zouden we 800 per raam kwijt geweest zijn.