Kaak zit vast

Discussie in 'De lounge' gestart door Elisabetta, 7 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hier al sinds vanmorgen een zere kaak. Hij zit vast aan de rechterkant en ik kan 'm niet meer helemaal open doen. Zo vervelend! Heb het wel eens vaker, maar dan is het een paar keer heen en weer bewegen en hij is weer los. Nu lukt het met geen mogelijkheid :( Net de tandarts gebeld en die denkt dat het met rust over moet gaan. Anders moet ik maandag terugbellen.

Herkent iemand dit? Ik baal hier zo van, ben al erg verkouden en zit niet goed in mijn vel. Hoop echt dat de kaak vanzelf weer los schiet...

2. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Een vriendin van mij heeft dit vaak gehad. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ze heeft een keer een half jaar ermee rond gelopen. Anderhalf vinger breed kon haar mond maar open. Ze kunnen er niet zoveel aan doen heb ik van haar begrepen. Inderdaad afwachten en hopen dat het vanzelf weer los gaat. Proberen niet teveel te belasten door harde dingen te eten.

3. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.197
    1.054
    113
    Vrouw
    Ja heb t ook gehad ja. Ook idd rond de 5 maanden.. maar ben naar de kaakfysio geweest toen. Als het verder niet over gaat zou ik daar eens heen gaan. Ik heb oefeningen gekregen waarmee ik kon ontspannen en het de volgende keer kon verminderen. Mijn mond is nooit meer helemaal open gegaan, nu nog steeds lastig bij de tandarts bijvoorbeeld.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik herken het, ook een gehad. Duurde een paar maanden. Echt niet fijn!
    Als het niet overgaat inderdaad een kaakfysio opzoeken.

5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik ben ook ooit behandeld bij een kaakfysio hiervoor (was toen nog gewoon een fysio, hij heeft mijn rug/nek toen ook een keer gedaan). Heeft toen best goed geholpen.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.332
    10.295
    113
    Ik heb het helaas ook gehad, midden in de nacht werd ik wakker en kon mijn mond niet meer open doen dan 2cm. Ik sloeg het dan dicht. Niet pijnlijk wel vervelend. Sindsdien dat ik mijn hand bij het slapen bij mijn hoofd hou. Heb er een paar maanden last van gehad en daarna was het over. Geen harde en taaie dingen eten.

Kwark vult overigens goed mocht je nog wat zoeken voor vulling. (Melkan milde kwark is het lekkerste)

Elisabetta vindt dit leuk.
  7. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook langere tijd gehad. Net as het dan wat beter ging en ik mijn mond wat wijder open deed klapte hij weer dicht.. is uiteindelijk vanzelf over gegaan na ruim een jaar.

8. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Bedankt voor alle reacties! Dat duurde wel lang bij jullie zeg.... hopelijk gaat het bij mij sneller over. Ik krijg nu pijn tijdens het eten en tandenpoetsen :(

9. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Geen ervaring maar dat lijkt me echt niet leuk zeg! Hoe kan dat ontstaan ineens?!

10. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    De osteopaat heeft 'm gelukkig losser kunnen krijgen. Nu moet het zelf verder open gaan door ontspanning en praten. Fijn hoor! Het waren echt de spieren die verkrampt waren.

Deel Deze Pagina