Hi allemaal, ik ben bezig met afvallen.. Ben inmiddels -7KG, , had bh maat 75B./70C - En wil er nog een paar kilootjes afhebben (4, a 5 KG) Echter beginnen mijn bh's nu echt niet meer fijn te zitten. Ze zijn te groot! Wat voor maat moet ik dan nu hebben? 75A? De omvang van mijn B is verder wel oke, maar de cup heb gewoon ruimte over op het moment.. Iemand suggesties?
Daar kan je weinig over zeggen zo. Ik zou naar een goede zaak gaan om ze op te laten meten. Als je dat liever niet wil zou ik gewoon passen wat het beste zit.
Dat weet een verkoopster van de lingeriezaak je goed te vertellen. Ik dacht na afvallen ook een kleinere cup nodig te hebben, maar ik had nog dezelfde cup, maar kleinere omtrek onder de borsten.
Gewoon je laten opmeten en anders even wat maatjes passen? Bij mij was het wel echt alleen de cup na de bevalling (-9kg bij beiden ongeveer) van E/F naar D/E 70 afhangend van hoe de bh valt.
Naar een goede lingeriezaak gaan, die kunnen dat goed opmeten. Advies is wat dat betreft erg goed aangezien volgens mij iets van 50% van de veouwen een verkeerde maat bh dragen!
Hoi! Bij mij zijn m'n borsten veel slapper geworden na de bevalling en daarnaast ook nog 6 kilo afgevallen. Had al jaren 80D en dacht dat ik nu ook kleinere maa nodig had. Maat bleek bij opmeten nog steeds nodig, heb nu alleen andere bh's: al van die voorgevormde/gevulde.... Had ik niets verwacht... Dus ga zeker voor advies naar een goede zaak! Maartje