Vakantiehuisje voor een maand

Discussion in 'De lounge' started by Champetter, Dec 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ergens aankomend voorjaar gaan we thuis nog 1 verdieping drastisch verbouwen. Ik maak graag dat ik wegkom met mijn 4 kindjes.

Nu wil ik een fijne vakantiewoning huren voor een week of 4-6. Beetje luxe met vaatwasser en wasmachine.

Echter wil ik absoluut niet eindigen op een half woonwagen kamp of tussen de gastarbeiders.

Wie heeft er goede tips, adressen of sites voor me?

2. veense

veense Niet meer actief

Welke regio? Neem aan dat je in de buurt van huis wilt blijven ivm school enzo?
    Is echt per park zo verschillend...

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    gewoon een camping (met huisjes) of bungalowpark in de buurt bellen? buiten de schoolvakanties om willen ze best huisjes voor iets langer verhuren en de prijs aanpassen. of via sites als belvilla iets geschikts zoeken..

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Gewoon kijken bij het dichtstbijzijnde vakantiepark.
    Lijkt mij voor school oid wel zo lekker dat je dichtbij huis blijft.
    Of via sites die vakantiehuizen verhuren. Micazu, homeaway enz

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik werk op een universiteit en hier in de omgeving heb je vaak dat medewerkers voor een paar maanden naar het buitenland gaan en hun huis onderverhuren. Weet niet of dat in jouw regio misschien ook een optie kan zijn. Zat ook aan airbnb te denken, maar zat net even te kijken of dat überhaupt kon, maar voor zulke bedragen kun je ook bijna in een eenvoudig hotel gaan zitten. :rolleyes:

6. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Of een particulier vakantiehuis?

7. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Mijn kinderen zijn 3,3, 1.5 en newborn dus geen school. Daarom willen we nu doorpakken met de verbouwing.

Ik zal eens wat rondbellen in de regio!

8. juultje189

Jul 24, 2012
    70
    25
    18
    Wat is er mis met een woonwagenkamp ?
    Heb je niet nagedacht dat er misschien hier ook mensen zitten die er vandaag komen !
    (Ik niet hoor )
    Maar wel vrienden die er vandaag komen het is er altijd erg gezellig. Erg gast vrij ook

9. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ze zegt toch niet dat er iets mis mee is. Ze zegt alleen dat ze daar niet wil zitten. En dat mag toch.
    Ik zou dat ook niet willen.

Ctje1987 likes this.
  10. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Welke regio? Ik heb zelf binnenkort weer een gemeubileerd huis te huur en een vriendin van mij een ongemeubileerd groot appartement.

11. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ja dan hoef je geen rekening te houden met school;)

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Wij hebben dat afgelopen zomer ook gedaan, ideaal! Ik zou inderdaad in de regio blijven, dan kan je regelmatig langs gaan om de vorderingen te bekijken en zie je je partner nog eens (ik neem aan dat hij bij jullie huis blijft)?

13. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Hij kan redelijk flexibel werken dus zou in principe met ons meegaan. In ons huis zal ook alle nuts eraf gaan denk ik. We moeten onder andere de gasmeter verplaatsen en de gehele fundering moet opnieuw gelegd worden in beton. Dan kun je ook echt niet binnen.

Zijn kantoor is wel in dezelfde stad dus minimaal 1x per week even langs zal zeker lukken.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vrienden van ons hebben toen 6 weken in centerparcs gezeten.

Share This Page