Dag allemaal, Ik gebruik al een tijd de Loveli deodorant en wil niet meer anders. Wat een heerlijke deodorant. Nu heb ik een wat moeizame droge gezichtshuid. Ik ben de 40 ruim gepasseerd en mijn huid is vetarm. Omdat eigenlijk niets echt werkt en ik heel graag rotzooi vrije producten wil overweeg ik om ook de gezichtsproduchten van Loveli te proberen. Maar voordat ik voor €100 ga kopen ben ik op zoek naar ervaringen. Dus wie heeft ervaring?
Ik heb van die travelsize gezichtsolie gekocht en facewash. Facewash vind ik fijn, de olie niet. Ik gebruiks gezichtserum van de groene linde.
Oh hebben ze travelsize verpakkingen? Dat was mij niet opgevallen en is natuurlijk ook slim om te proberen Thanks! Bevalt de faceoil niet omdat het niet bij jouw huidtype past? Of is het gewoon rotspul?
Ik vind het fijne producten. Ik heb de facewash, olie, dagcreme, zonnebrandcrème, scrub, masker en lippenbalsem Niet allemaal in fullsize, ik gebruik de masker en scrub weinig dus een travelsize is voor mij prima Ik heb een droge, rode huid die op veel producten reageert. Loveli is tot nu toe het enigste wat goed bevalt.
Dat klinkt goed. Mijn huid is ook heel droog en oo een aantal plekken rood. En met veel producten gaat het eerst heel goed maar na een maand of 2 wordt het alleen maar erger lijkt wel. Ik ga denk ik allemaal travelsizes kopen
Ik gebruik nu al een tijdje de deodorant, suncreme, aftersun en de dag en nacht gezichtsolie. Ik heb een gevoelige huid en ook eczeem. Vanalles al geprobeerd maar kan wel tegen de producten van Loveli. Nu wacht ik nog op de shampoo..
Omdat iedereen positief is, heb ik ook wat travelsizes aangekocht een tijdje geleden maar ik was minder enthousiast. De geur, ieuw... Zeker raadzaam om een setje mini's te kopen om te testen. Woon je in de buurt van Noord-Limburg? Dan mag je mijn travels wel hebben hoor...
Ja deed ik ook om te proberen. Dit was echt een verademing! Heb nu even een andere creme omdat hij op is, en huid is gelijk weer slecht.
Ik woon vlakbij Venlo en wil je travels wel hebben , ik vind ze heerlijk! Tenzij ze natuurlijk al vergeven zijn haha
Ik gebruik de facewash. Daarnaast ook de gezichtscrème en de factor 50 zonnebrandcreme op mijn gezicht dagelijks. Fijne voedende crème en de factor doet goed zijn werk zonder witte waas. Voelt een beetje korrelig met opsmeren naar daar voel je na intrekken (minuutje) niks meer van.
Heb de deo, facewash, oogcrème en mist. Gebruik alleen de facewash dagelijks. Moest wel even wennen aan de geur. De deo is van mn dochter en gebruik ik af en toe
Ik heb de travelsize gezichtsverzorging gekocht. En wat heerlijk! Voor het eerst sinds jaren lijkt mijn huid rustig te worden. Heel blij