Hoi! Ik ben op zoek naar deze jas. Al bij 4 Hema's geweest, maar nergens in maat 122/128 te krijgen. Hij is okergeel. Wil iemand voor mij kijken en hem evt meenemen en naar me opsturen op mijn kosten natuurlijk?
Ik denk dat die echt compleet is uitverkocht. Ik heb even gekeken online op winkelvoorraad en dan ook winkels die een stuk verder liggen en overal zijn ze uitverkocht.
Ja, echt balen. Schijnbaar ben ik gewoon heel laat met het halen van zo'n jas. Maar hij was nog niet nodig, haha. Maar wie weet lukt het nog iemand.
Ik zie dat hij in andere kleuren nog wel hier en daar op beperkte voorraad staat (in ieder geval de legergroene, vind ik zelf niet echt een mooie kleur). De donkerblauwe, roze (de effen oudroze bedoel ik dan) en de bruine zijn hier in de ruime regio ook nog op beperkte voorraad. Ik heb zelf trouwens mijn dochter ziek thuis, dus kan er geen voor je halen, maar ik kan je wel de winkels geven waar staat dat ze beperkte voorraad hebben. (Niets in mijn woonplaats, anders zou ik nog wel wat kunnen regelen)
Nee, dat vindt mijn dochter ook niet mooi. Ze is zo'n fan van de gele. Gisteren hing er nog 1 in 134/140, maar die was echt te groot. Was wel sneu. Dus vandaar mijn laatste poging via hier
Ik zie de gele eigenlijk helemaal niet op de website, dus kan daar niet kijken naar de winkelvoorraad. Misschien staat hij in een andere categorie? Heb je een link naar de jas op hema.nl?
Die jas staat er nu niet meer op inderdaad zag ik. Gisterenavond nog wel, maar online niet beschikbaar. Denk dat ie gewoon niet meer te krijgen is.
Ik zal morgen ook eens kijken bij de Hema, irritant is dat als je iets graag wil en je kan het nergens krijgen
Hier ook niet te krijgen. Was ook op zoek naar een jas in die maat, maar niet gevonden bij de Hema. Las in een ander topic (regenjas) over de zeeman, die verkoopt ook dit soort jassen, vallen wel klein, en geen idee of ze deze kleur hebben.
Ik zal straks even kijken en als het niet lukt om langs te gaan bel ik wel even voor je dan houden ze de jas apart.
Bij de Only hebben ze deze okergele gevoerde jassen ook. Kan je ook bij de Zalando bestellen. Misschien zijn die zelfs nog leuker dan het geijkte Hema model