hoi hebben jullie de pip mokken gezien bij de ah? Vind ze zo verschrikkelijk leuk! Maar ja volgens mij kun je ze alleen kopen bij 3 pakjes thee.. Dat moet je wel heeeel veel thee drinken wil je ze allemaal! Heb m`n moeder ook al opdracht gegeven om er een te halen haha Groetjesss
mijn vriendin en ik hebben vanmiddag heel veel thee gekocht en nu hebben we alle 6 de pipmokken de thee is goed tot 2010! dus dat komt wel goed! Ze zijn zo verschrikkelijk leuk.
haha dat zijn 18 pakjes thee! Kan me oma ook wel ff bellen Alleen niemand drinkt zoveel thee Ze zijn echt leuk! Liefss
heb even gekeken je kan ze nog kopen in de DE winkel! Met punten enz dus ga ff kijken hoeveel ik dr heb Groetjess
Hallo Afgelopen maandag heeft mijn vriendin 2 mokken gekocht voor 2.50 per stuk. We hebben geen thee erbij gekocht, ze waren hier dus los te koop! Misschien bij jullie ook? groetjes
bij de ah? Ik weet niet of ze los te koop zijn, maar als ik onderaan de bon kijk scannen ze de mok voor een euro of 5 / 6 en er gaan dan in combi met de thee weer wat af. Ga het anders morgen eens vragen bedankt!
Iemand een foto van die mokken? En wat is precies de actie? Ik woon in Belgie, maar als het de moeite waard is ga ik even naar AH.
hmm dat weet ik dan niet maar bij ons in de ah stond er ook een prijskaartje voor met de prijs van 2.50 erbij en wij hebben er niet meer voor gegeven.
Ik vind ze wel erg mooi. Ik heb al eentje, en ik heb nog een roze erbij gehaald. Dat vind ik wel genoeg. Hier waren ze ook 2,50 euro. Ik heb voor Isabella ook de fotoalbums van pip. Zowel de blauwe als de roze.
Leuk he die Pip mokken. Ben helemaal Pip gek. De thee is lang houdbaar, dus misschien kan je makkelijk wat pakjes inslaan zodat je er een mok bij kunt nemen.