hoofdpijn

Discussion in 'De lounge' started by xbabyxdx, Dec 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Al weken heb ik hoofdpijn. Het begon met af en toe. Maar nu lijkt het meerdere keren per dag op te komen. En pijnstillers werken niet goed.
    vanmiddag maar toch een afspraak gemaakt bij de HA.

vraag me af wat het kan zijn. Ontzwangeren? Nu 6 maanden verder...... wordt er in ieder geval niet vrolijk van.

herkenbaar?

2. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,124
    2,959
    113
    Female
    Vervelend! Ik heb het ook al bijna 4 weken.. de ene dag wel heftiger dan de andere. Ik heb sowieso migrane rond mijn eisprong en voor/tijdens de menstruatie. Maar wil niet meer aan de pil.
    Ik kijk het nog even aan, heb het al eerder weken lang gehad, huisarts kwam toen niet echt met iets. Bloedruk was goed, slik maar een week ibuprofen.. waardeloos. (het ging toen wel over)..
    Door dat soort gedoe ga ik niet zo snel naar de dokter. Ik kijk het nog een week aan, en dan ga ik toch maar weer. Ik ben altijd heel erg bang dat ik iets ergs heb in mn hoofd...bleh!
    Hoop dat je huisarts iets voor je jan doen.

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja super herkenbaar!
    Ben je toevallig weer aan de pil gegaan?
    Beetje een stomme vraag hoor, maar bij mij blijkt het daaraan te liggen.

4. xbabyxdx

Nee.... ik slik geen pil.

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Verkouden of spanningen?

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik ook.. maar ik heb al twee jaar veel slaapgebrek, van te voren had ik het soms met spanningen ook.

7. xbabyxdx

De HA dacht aan spanning inderdaad..... of griep. Heb er Naproxen voor gekregen,voor de pijn. Nou voel ik mij al paar dagen wat grieperig dus het kan.

8. Yanna

Yanna Actief lid

Aug 7, 2013
    295
    6
    18
    Ik zou echt een afspraak maken met de fysio of met iemand die je nek en schouders kan masseren. Heb ik een poos geleden ook gehad. Ik had 2 weken hele hevige hoofdpijnen. Na een massage van de fysio voelde ik dezelfde avond al verbetering. Drie dagen later weer een fysiobehandeling gehad en vanaf toen was het over. Wat was ik opgelucht! Het kost wat(1 behandeling €30,-) maar ik had het er graag voor over!

Share This Page