Zijn er hier meiden die aan boorcamp doen? Ik wil straks om 11 uur een proef les gaan doen. Heb alleen geen idee wat ik kan verwachten. Laat staan wat ik aan moet doen. Omdat het gewoon buiten is. En er hier vannacht weer sneeuw is gevallen.
Ik doe het ook en het is echt heel leuk! Ze zijn bij ons wel streng maar dat motiveert juist (vind ik). Ik zou een dikke broek aan doen (wij doen ook oefeningen op de grond) en een shirt/ trui met een windjack erover.. Veel plezier!
Ik doe het ook! Voor mij is het de eerste sport die ik echt leuk vind om te doen. Hier kun je op je eigen tempo meedoen, dus dat is wel fijn. Hier zijn ze niet streng, maar ze motiveren wel heel goed. Is voor mij soms net een extra zetje. Ik vind het echt super!
Hier een verslaafde bootcampen!!! Ga 3 keer in de week!! Vind het helemaal geweldig, vanmorgen ook, het regende, er lag sneeuw maar toch is het heerlijk om buiten te sporten!!! Wel raar dat er niemand was, bij ons gaat het alleen niet door bij storm en onweer! Groet!