Wintergarderobe

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Omaaatje, 9 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

5 pyama's niet, zoon draagt ze sowieso amper. Maar qua kleding vind ik het ook mega weinig.

Butchke vindt dit leuk.
  2. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Dan mogen die van mij wel blij zijn met hun garderobe als ik het hier zo lees volgens hun hebben ze nog te weinig :roflmao:

Butchke vindt dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    12 spijkerbroeken vind je mega weinig?

4. tuc

tuc Niet meer actief

Nee van de post waar op gereageerd werd. Niet de openingspost, maar deze:

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar is dat het ook of vind je dan gewoon dat je niet genoeg keuze hebt? Want 4 broeken en 6 truien is genoeg voor 4 dagen een schoon setje en iedereen met kinderen wast toch wel vaker dan maar 1x in de 5 dagen waardoor je mis zou grijpen?

suus1983 vindt dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    #46 Malbec, 9 sep 2023
    Laatst bewerkt: 9 sep 2023
    Beetje flauw. Mijn zoon is gelukkig ook dankbaar met hetgeen wat hij heeft hoor.

Saartje33 vindt dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Nou elke dag wassen vind ik dus pas zonde van het milieu. En met 4 broeken heb je 2x per week dezelfde aan. Dan heb je ook vrij weinig keuze idd. Ik wissel graag af en hoef veel minder te wassen en de kleding slijt ook veel minder.

Butchke en Ayla7000 vinden dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Daar zal zeker het verschil zitten. Ik was iedere dag maar toch als ik dat niet zou doen, zou ik zeer zeker niet 12 spijkerbroeken aanschaffen.

suus1983 en Saartje33 vinden dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Fijn dat jij het prettig vindt om te wisselen, mijn zoon vindt dat niet en het boeit ook niet. Iedere dag wassen is zeker niet zonde voor het milieu als het gewoon volle machines zijn.. wat maakt het dan uit of je iedere dag een machine draait of in het weekend 8 machines :roflmao:

Het wordt een ander verhaal als je voor 1 spijkerbroek telkens de wasmachine aan zet.

maar hè. Ik hoef me niet te verantwoorden. De vraag was wat een ander deed. Nou goed. Dit doe ik dus. En ik snap dat het leuk is hè. Om meer te hebben, dat hadden wij in het verleden ook maar ervaring leert mij dus dat dingen veel minder gedragen worden en dat vind ik pas zonde.

Saartje33 vindt dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik draai in het weekend ook geen 8 machines.
    In de winter 2x donker, 1x licht (in de zomer andersom) en 2x 60 graden, en 1 sportwas. Dus 6 totaal. Ik heb dan nog 2x een extra was met beddengoed en slabben van de oppaskinderen.

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    #51 Malbec, 9 sep 2023
    Laatst bewerkt: 9 sep 2023
    Nou vraag me echt af hoe dan… hebben jullie dagelijks schone kleding aan, het hele pakket. Wij allemaal wel, soms redden mijn broeken het nog wel 1 dag extra maar eigenlijk zit alles altijd onder de vlekken aan het einde van de dag, van iedereen en ik was niet om het weer aan te kunnen trekken, maar de ervaring bij ons is gewoon zo dat ik dagelijks was en het dan direct weer schoon is en dan is het zonde om meer te kopen terwijl het dan schoon is.

suus1983 vindt dit leuk.
  12. tuc

tuc Niet meer actief

Dagelijks ja. Man en dochter doen wel eens 2 keer met een broek, maar meestal elke dag schoon.

13. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Misschien komt het dan omdat jouw kinderen nog heel jong zijn. Wij doen wel echt standaard 2 dagen met kleding. Heel soms lukt dat niet omdat er erg gezweet is of vlekken op zitten. Maar dat is de uitzondering.

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha er is hoop :roflmao: alhoewel ik ook standaard met vlekken einde dag eindig :o:

15. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn 10 jarige houdt ook niks schoon hoor:roflmao::roflmao:
    En de puber moet sowieso elke dag schone bovenkleding van mij ivm zweet.

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Tja heel knap, hier heb ik toch echt meer was. Kan het niet mooier maken dan het is. Was het maar zo’n feest want ik heb een hekel aan wassen.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Maar dan kun je dus ook niet stellen dat zoveel kleding slecht voor het milieu is, want ik was dus veel minder.

18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar ook al heb ik zoveel kleding, dan heb ik nog zoveel was. Dus in mijn geval wel.

maar weet je Tuc. Doe jij lekker jouw ding. Doe ik die van mij oké ;)
    Ik heb hier zo geen zin in zo’n eindeloze discussie.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Flaue vind ik dat. Je beoordeeld anderen maar wil zelf niks horen.

Ayla7000 vindt dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hoezo flauw? Je mag mij veroordelen hoor, mij een zorg. Maar 1 of 2 berichtjes zijn hier meer dan voldoende over toch… of moet ik mijzelf telkens blijven herhalen, ik weet niet wat je nou toch wil met dat uitlokken de hele tijd? Moet ik telkens kopiëren plakken of wat wil je nou.
    Dat ik iets vind of niet doe betekent niet dat het de norm is, voor ons nu ja. Maar niet over het algemeen. Maar dat gevoel krijg ik bij jou totaal niet.
    Ik kap met deze discussie

Deel Deze Pagina