Wat hebben jullie je kleintje aan nu het wat frisser begint te worden in de wandelwagen bak? Ik wil hem proberen nog zo lang mogelijk in de bak te houden maar het wordt al wel een beetje propperig. Hij heeft nu een vestje aan met een dekentje. Maar wil hem toch wat warmer aankleden als het wel straks gaat vriezen. Een “echte” jas lijkt me voor hem niet fijn liggen. Had een leuk wollig jasje bij next besteld maar dan is hij zon Michelin geval zag daar ook wel van die soort skipakjes met lekkere voering. Wat hebben jullie
Onze krummel van 6 maanden schopt alles naar beneden, waardoor de voetenzak alleen zijn benen nog verwarmt. Een deken doet al helemaal niks meer. Daarom een lekkere jas van de h&m geshopt, bevalt goed! Zonder capuchon, dat ligt natuurlijk niet lekker. Heb een maat te groot gedaan + meteen muts en wanten gescoord, zodat ie er waarschijnlijk de hele winter mee kan doen
Wij hebben indd een skipakje maar gebruiken in de kinderwagen vaker slaapzak en/of voetenzak dan echt een jas. Alleen als ik weet dat hij er buitenshuis ook uit moet doe ik m het pakje aan. Verder als tussenin heb ik nog een fleece van reima, waar je de mouwen en broekspijpen om handjes en voetjes kunt vouwen:
Ik vind jasjes bij baby's echt heel irritant haha. Hier gebruikte ik een lekker dik borgvest (van Z8) en dat was echt warm genoeg met voetenzak. En handig dat ie dan niet omgekleed hoefde te worden als ik met de auto moest (ivm geen winterjas in autostoel)
Een tip kranten onder het matrasje van de wagenbak. En verder een skipakje of zo’n berenpak. Ik deed ook een maillot onder de broekjes. Die van zeeman zijn prima maar vallen groot.
Hier hadden ze allebei zo'n dik gevoerd vest als winterjas, met juist wel een capuchon, zodat hun hoofd een extra laagje had. In de kinderwagen propte ik het deken helemaal onder het matras, maar beiden gingen midden in de winter toch over naar het zitgedeelte met warme voetenzak. Ook in de maxi cosi had ik een voetenzak en dan met dat dikke vest en evt. een extra muts op was dat warm genoeg voor allebei. Winterjas kregen ze de winter erna pas.
Hier voor mijn zoontje een borgvest (Z8, C&A, Dirkje) en een voetenzak voor de maxicosi. Bij mijn dochtertje heb ik voetenzak van Elodie Details en die sloeg ik bij de voetjes dubbel in de wagen bak heerlijk warm.