Hier nog niet, maar ik denk dat het bij de kinderen niet lang meer gaat duren. Het is inderdaad best fris aan het worden 's ochtends op de fiets. Zelf heb ik nog geen winterjas, binnenkort maar even shoppen. Gelukkig hebben de kids en ik het niet snel koud, maar ik krijg wel steeds "zielige blikken" van andere moeders als ze mijn kinderen in hun zomerjasje zien staan . En ze vinden het zelf ook wel leuk om hun nieuwe jas aan te doen.
Ja winterjas is aan. Dat is de enige jas die nu nog past. ZOontje vanochtend ook winterjas aangetrokken maar als die te warm wordt kan de fleecevoering er vanmiddag zo uit!
Mijn zoontje en ik dragen sinds gister onze winterjassen. Het is smorgens echt ijskoud en in de middag vind ik het ook nog best frisjes.
Zo wel ik als de kinderen hebben hun winterjas aan. S morgens op de brommer is anders wel heel erg koud brrr. Handschoenen heb ik ook al aan op een brommer is het toch al sneller koud.
Hier al een paar dagen. En voor mijn dochter ga ik de handschoenen erbij pakken want zij had vanmorgen al "prikhanden" toen we de hond hadden uitgelaten. Dat vond ze echt niet leuk
Ja sinds gisteren. Toen ik de kinderen naar school bracht was het 3 graden! Dat red je niet meer met een tussenjas.
Winterjas aan, sjaal om, handschoenen aan en muts op.. was weer helemaal compleet toen ik vanmorgen op de brommer stapte.. brrrr
Nee. Hier nog een tussenjas. De kinderen dragen hier hun "oude" winterjas van vorig jaar. De nieuwe, lekkere, dikkere bewaar ik nog even. Wel een sjaal erbij om.
Mijn man wel, dat is een echte koukleum. Maar zoontje en ik nog niet hoor. Wij redden het nog prima met een shirt met lange mouwen + een tussenjas. Evt. een mutsje op zijn hoofd bij koude wind.
Ml al een week of 2 incl. handschoenen maar doe gaat met de scooter naar het werk. Wij sinds gisteren. Kleinste had al wel een week handschoenen aan bij haar zomerjas Sinds vandaag allemaal handschoenen erbij aan.