Ik ben aan het genieten van een welverdiende vakantie in Tsjechië. Het was alleen maar mooi helder weer en toen was het al koud, nu bewolkt dus gelijk ijskoud. Lekker in mijn winterjas, heb zelfs al wanten aan
Jazeker! Ontzettend koud op de scooter. (en ook zo ) Ik heb nog geen handschoenen aan maar daar eigenlijk wel spijt van. Mijn handen waren bevroren toen ik op het werk aan kwam. Ik zag de nodige fietsers voorbij komen die al hun handschoenen aan hebben.
mijn zoontje heeft een softshelljas aan met teddyvoering, ik ben er jaloers op Ik mijn winterjas, ik ben zooooo'n koukleun, man komt niet vaak buiten want die werkt haha, maar die gaat nog steeds op de motor naar zn werk
ja ik heb ze aan en de kindjes ook mijn man nog niet had mijn zoontje steeds zijn z8 borgvest aan maar heb hem vanmorgen naar de psz ook de winterjas aangetrokken
Ik wilde hem aandoen maar kreeg de rits niet mee dicht.. . Heb nu een jas besteld die komt morgen. Heb het wel nodig want werk in de thuiszorg en fiets meestal.
Vanaf vanmorgen weer mijn winterjas ontstoft! Ook weer lekker, vanavond winterdekbed erop. Heb het 's nachts erg koud!
Toevallig heb ik mijn man vanmorgen gevraagd om de winterjassen van de jongens in een opfriswasje te doen. Is nu al een paar ochtenden achter elkaar zo'n 3 graden! Brrrr....
Vanmorgen op de fiets was het net 2 graden toen we naar school moesten. Winterjassen aan, handschoentjes aan en sjaal om. Het verbaasd mij echt op school dat daar nog kindjes aan komen in jurkjes met dunne bandjes en het dunne zomerjasje er over heen. Nu is het nog steeds maar 5 graden met ijskoude wind..
Ja, vlak voor het weekend gewisseld. Het werd me toch te koud. In het zonnetje is het wel te doen, maar in de schaduw en met een beetje wind, of in het donker is het al best koud. Daarnaast heb ik voor mijn werk een tshirt aan, dus dan heb ik het al sneller koud.
Ja hoor sinds zondag al. Ik heb het snel koud en kan kou ook niet zo hebben haha. Morgen natte sneeuw voorspelt,bah!
Hier vriest het 's ochtends vroeg nog net niet en overdag ligt de gevoelstemperatuur rond de 3-4 graden. Dan ga je toch niet in een zomerjas lopen? Dus hier lekker de winterjassen aan sinds gisteren. Op school zie ik echter nog kinderen met blote voeten in sandalen lopen, of korte legginkjes.
Meiden wel al. Ik heb een dunne wollen jas aan, maar alleen de bovenste knoopjes kunnen dicht. Moet een positiejas maar ik vind ze allemaal stom...
Vanaf zondag hebben wij de winterjas aan , althans wij : man , dochter en zoon. Mijn winterjas is gesneuveld vorig jaar en moet een nieuwe maar aangezien ik gewone jassen straks natuurlijk niet meer pas ben ik op zoek naar een positie jas maar vind ze allemaal zo truttig maar als het zo blijft moet ik wel opschieten want ik heb het koud haha.
Ja, vind het buiten wel fris. Tussenjas o.i.d. heb ik niet, doe het de rest van het jaar met vesten of niks.