Sinds een week de winterjas aan. Sjaal gaat alleen s'ochtends om. Nog geen mutsen en en wanten weer. Hier was het vanmiddag 4 graden.
Hier me vanmorgen vergist; het was écht koud. Ze hadden een winterjas aan, maar sjaal was eigenlijk ook nodig en handschoenen ook op de fiets.
Ja sinds vorige week, ik was gister een dagje weg met mn dochter en haar handen waren zelfs blauw van de kou, dus de handschoenen gaan ook weer aan als ze lange tijd buiten is.
Nsinds maandag echt wel hè. Mijn te koud in de ochtend op de fiets. Nadat ik de kindjes naar school heb gebracht ga ik nog 1 uur lopen met de hond. Ben dan echt bevroren hoor
Ik zou wel willen maar pas hem niet meer..En ga niet voor de laatste 4 of max 6 weken een nieuwe jas kopen. Mocht er net 1 ophalen via fb gratis maar die zit wel een beetje strak dus daar red ik het niet mee Tot het eind ben ik bang.
En daar een poncho over doen dan? Zo heb ik het gedaan. Dik fleecevest met handschoenen en shawl en een poncho er over.
Sinds vandaag voor mij en de kinderen. Man vorige week al, maar die pakt de fiets naar zn werk en heeft t sneller koud.
Dat is een goed idee idd! Had wel aan een vest gedacht maar dat is ook niet zo heel erg warm. Vd week maar eens in de stad kijken
Ik heb de winterjas al een paar weken aan omdat ik geen zomerjas heb en ik vond een spijkerjasje wel erg koud. Krijg m'n was nu miet dicht door m'n buik dus echt warm is het niet. De kids hebben sinds gister de winterjas aan. De middelste moet ook alweer de handschoenen aan, die heeft alweer last van winterhanden.
Ik draag hem al een paar weken sochtends Ik ga elke dag om 7:00 de deur uit om de kinderen weg te brengen dus dan is t vaak nog heeeel koud. Heb een poos een veel te grote jas gehad waar alles doorheen waaide. Nu eeiindelijk een heerlijke zachte warme nauw aansluitende jas. Zo heerlijk met deze temperaturen! Sjaal om, handschoenen aan, muts op en dan pas de deur uit. (En smiddags kun je weer in je t shirt naar buiten haha)
Ik draag die van mij al heel september. Maar ik fiets veel zo in de ochtend en mijn zomerjas is heel dun.
Ik wou dat ik vandaag had gedaan op de fiets! Ik had nog wel ren dik vest aan en mijn hefstjas, maar man wat had ik het koud! Wind tegen werkt ook niet mee.
Het was hier vanmorgen 3 graden dus winterjas sjaal handschoenen en muts weer uit de kast.en ze waren ook echt nodig.