Nee, mijn interne kacheltje staat blijkbaar nog op hoog , wel een sjaal en een dikke trui, maar nog steeds mijn zomerjas. Mijn dochtertje heeft wel haar winterjas aan en sjaal om.
Hier vandaag ook de winterjassen uit de kast gehaald! Op de fiets hadden ze sinds vorige week in de ochtend de 'tussenjasjes' aan maar die waren nu ook alweer te koud. Dus vandaag de lekkere warme jassen te voorschijn gehaald. Ik 'vond' voor mezelf in de stapel met kleding die ik sorteerde voor het weggeven een jas die eigenlijk 4 maten te groot is geworden. Tot mijn verbazing paste mijn buik er in en zat ie verder best goed. Heerlijk om weer iets aan te hebben waarvan de rits helemaal dicht kan. Het werd toch wel wat frisjes haha
Ja ik heb mijn winterjas en laarzen al aan. Dochter al haar winterjas + sjaal. Morgen even nieuwe laarsjes voor haar kopen.
Haha toevallig. Hier ook een jas gevonden vanmiddag. Heerlijk, geen tocht om de buik. Kids nog met een tussenjas, maar met een dikke trui eronder. Wel een sjaal om. Maar onze oudste heeft het altijd warm, net als mijn man.
Euh ja. Het is hier 's ochtends net boven het vriespunt. Het was vandaag echt ijzig koud. Heel veel kouder wordt het over het algemeen niet.. Dus met winterjas naar school, en dunne handschoenen op de fiets. En nee, wij zijn totaal geen koukleumen (maar ik was nog helemaal niet toe aan deze kou..).
Op de fiets ga ik hem nu wel aantrekken. Gistermorgen naar mijn werk fietsen ongeveer 8 km en wat was het koud. Ik had een tussenjas aan maar het ging er dwars doorheen brr Heb in mijn lunchpauze een fleece vestje gehaald bij de zeeman om op de terugweg onder mijn jas aan te trekken en dat voelde een stuk beter. 2 kinderen hebben ook al hun winterjas aan maar de oudste zijn rits is kapot en hangt nu bij de kleermaker. Hij draagt nu een sportjasje met daarover zijn zomerjas. Is even niet anders en hij heeft het niet koud. Direct even een andere jas erbij besteld want is wel handig om er twee te hebben.
Hier nog tussenjassen. Hoewel ik van de jongste twijfel of het wel een tussen jas is of een winter😞
Ik niet, maar ik heb het ook niet snel koud en heb een vrij dikke zomer/herfst jas. De kinderen gingen gisteren voor het eerst weer opgetuigd met mutsen, sjaals en wanten bij hun dunnere winterjassen mee op de fiets.
Ik heb deze week eindelijk mijn tussenjas weg kunnen doen en mijn winterjas aangedaan! Ik was vorige week al in staat om hem aan te doen Ik ben zo'n kou kleum.. Tussenjassen gaan de was in en dan zien we wel of we ze nog nodig hebben (ik hoorde dat de temp. volgende week omhoog gaat?) of dat ze naar zolder gaan
Ik heb hem al weken aan. Ik ben een echte koukleum. Zit hier met 21 graden op mijn werk nog steeds te zeuren dat het hier koud is. Dochterlief is niet zo'n aansteller. Die heeft tot vandaag haar zomerjasje aangehad, maar het was vanmorgen toch wel koud op de fiets. Dus nu heeft ze haar winterjas ook aan