winterjas al aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocochippie, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja! Ik vond het echt freezing aan voelen buiten en heb het snel warm! Maar was echt ijzig koud brrr

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Ja, had gevroren hier in het zuiden.

3. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    Ja sinds maandag. Ik werk iedere ochtend en in de ochtend is het IJSKOUD bbrr.. :(

4. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Nee, mijn interne kacheltje staat blijkbaar nog op hoog :D, wel een sjaal en een dikke trui, maar nog steeds mijn zomerjas. Mijn dochtertje heeft wel haar winterjas aan en sjaal om.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Ja, en die kan je daarna ook nog gewoon lekker aan doen.

6. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Zoon vandaag, ik nog niet.. Maar t was wel koud vandaag

7. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier vandaag ook de winterjassen uit de kast gehaald! Op de fiets hadden ze sinds vorige week in de ochtend de 'tussenjasjes' aan maar die waren nu ook alweer te koud. Dus vandaag de lekkere warme jassen te voorschijn gehaald.

Ik 'vond' voor mezelf in de stapel met kleding die ik sorteerde voor het weggeven een jas die eigenlijk 4 maten te groot is geworden. Tot mijn verbazing paste mijn buik er in en zat ie verder best goed. Heerlijk om weer iets aan te hebben waarvan de rits helemaal dicht kan. Het werd toch wel wat frisjes haha

8. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    hier de winterjas ook al aan! Ben echte koukleum en jeetje wat is het koud de afgelopen dagen!

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ja ik heb mijn winterjas en laarzen al aan.

Dochter al haar winterjas + sjaal. Morgen even nieuwe laarsjes voor haar kopen.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha toevallig. Hier ook een jas gevonden vanmiddag. Heerlijk, geen tocht om de buik.

Kids nog met een tussenjas, maar met een dikke trui eronder. Wel een sjaal om. Maar onze oudste heeft het altijd warm, net als mijn man.

11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Euh ja. Het is hier 's ochtends net boven het vriespunt. Het was vandaag echt ijzig koud. Heel veel kouder wordt het over het algemeen niet.. Dus met winterjas naar school, en dunne handschoenen op de fiets. En nee, wij zijn totaal geen koukleumen (maar ik was nog helemaal niet toe aan deze kou..).

12. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Nog niet, maar vanavond wel van zolder gehaald

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Op de fiets ga ik hem nu wel aantrekken.
    Gistermorgen naar mijn werk fietsen ongeveer 8 km en wat was het koud.
    Ik had een tussenjas aan maar het ging er dwars doorheen brr
    Heb in mijn lunchpauze een fleece vestje gehaald bij de zeeman om op de terugweg onder mijn jas aan te trekken en dat voelde een stuk beter.
    2 kinderen hebben ook al hun winterjas aan maar de oudste zijn rits is kapot en hangt nu bij de kleermaker.
    Hij draagt nu een sportjasje met daarover zijn zomerjas.
    Is even niet anders en hij heeft het niet koud.
    Direct even een andere jas erbij besteld want is wel handig om er twee te hebben.

14. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Hier nog tussenjassen. Hoewel ik van de jongste twijfel of het wel een tussen jas is of een winter😞

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Ik niet, maar ik heb het ook niet snel koud en heb een vrij dikke zomer/herfst jas. De kinderen gingen gisteren voor het eerst weer opgetuigd met mutsen, sjaals en wanten bij hun dunnere winterjassen mee op de fiets.

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik heb deze week eindelijk mijn tussenjas weg kunnen doen en mijn winterjas aangedaan! Ik was vorige week al in staat om hem aan te doen:p Ik ben zo'n kou kleum..

Tussenjassen gaan de was in en dan zien we wel of we ze nog nodig hebben (ik hoorde dat de temp. volgende week omhoog gaat?) of dat ze naar zolder gaan

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja wij hebben ze alweer aan. Vind het zo koud!

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik heb hem al weken aan. Ik ben een echte koukleum. Zit hier met 21 graden op mijn werk nog steeds te zeuren dat het hier koud is.
    Dochterlief is niet zo'n aansteller. Die heeft tot vandaag haar zomerjasje aangehad, maar het was vanmorgen toch wel koud op de fiets. Dus nu heeft ze haar winterjas ook aan

Deel Deze Pagina