Winterjas al in zomer kopen???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juli2009, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb de winterjas in augustus gekocht, de mussen vielen dood van het dak maar dan weet je wel zeker dat je een leuke jas hebt.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als geslaagd voor die leuke jas?

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb hem idd ook bij kleertjes.com besteld. Ze hadden hem niet meer, maar dan kan je hem bestellen en toen netjes een mailtje gehad toen ie binnen was.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb er vorige maand een via MP gekocht, maar ik heb wel besloten alleen kleertjes in de volgende maat te kopen (nu heeft ze 56, dus koop ik 62). Op die manier zit ik straks niet met zomerkleertjes die ze in de winter aan kan en omgekeerd. Van maat 68 heb ik nu dus nog niets gekocht, en dan zie ik straks wel wanneer ze een beetje uit haar nieuwe 62 jas begint te groeien wat voor jas ze dan nodig heeft!

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Helaas heb ik de jas niet kunnen vinden.... Er zit in Amsterdam een Noppies winkel en die heb ik nog even gebeld, maar de kleine maatjes zijn helaas niet meer te verkrijgen :x Op zoek naar een andere dus!

Volgend jaar ben ik dus de 1e met een winterjas! Zodra de wintercollectie uit is ben ik in de stad te vinden. Als is het 35 graden en vallen de mussen van 't dak, die winterjas komt er :D:D

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik zag pas bij www.kleinbeginnen.nl nog wel een klein maatje in de winkel hangen, heb verder niet gekeken welke maat, maar misschien dat je hun nog kan mailen.

7. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Die jas heb ik gezien bij de prenatal!
    Misschien kunnen ze eens rondbellen naar een paar winkels of die ze nog hebben...

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb hem 2 maanden geleden ook gekocht in maat 80. Dacht beter iets te groot en ze groeit nog enzo.
    Wilde ik hem net aandoen, verzuipt ze er nog in is geen gezicht:(
    Had ik nou toch maar 74 genomen.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier had ik hetzelfde met de zomerjas... een leuke gezien en toen ik hem uiteindelijk ging halen, niet meer in de maat die ik wilde (74: was van het voorjaar te groot, maar had nu precies gepast). Toen dus maar eentje in 80 gekocht, die nu dus ook nog te groot is... maar met mouwen omslaan wil dat dan wel (geluk dat het bij de zomerjas was).
    Dat heb ik dus niet weer laten gebeuren, dus toen hier van de zomer de winterjassen in de winkel hingen, heb ik er gelijk eentje gescoord :) (Nouja: mijn ouders, want die wilden graag een jasje voor haar kopen). Toen ze hem meenamen zeiden ze echt van: Die is veel te groot straks... (maat 86). Maar inmiddels zit ze alweer een tijdje in 74, dus als het straks echt koud is, is ie maar 1 maatje te groot en past ze er zeker weten de hele winter in.
    Ik heb toen gewoon op de groeicurve gekeken en zo bepaald welke maat ik nodig zou hebben...
    Voor begin van de winter heb ik trouwens een bodywarmertje wat nog even over de zomerjas heen kan. Dan hoeft ze niet direct in zo'n dikke jas waarvan de mouwen nog omgeslagen moeten worden... Op naar de leeftijd dat ze echt een hele winter met 1 maat jas toekunnen :D

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb jayla haar jas ook in juli al besteld toen de nieuwe collectie binnen was tja dan heb je tenminste niet het probleem dat ze die leuke jas net niet in haar maatje hebben

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Klopt heb nu wel de jas die ik wilde hebben.
    Heb hem nog eens aangedaan en nu zonder capuchon en dat ging wel. Ja hij is groot maar goed wel warm, en je kunt er een bodywarmer van maken dus kan ze hem hopelijk nog lang aan.
    En ze zit nu in maat 74 met kleding, dus lijkt een maat groter dan de kledingmaat me wel goed ook.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jeetje wat een grote maten jassen hebben jullie voor je kindjes. Ik heb hier 2 winterjassen voor Tess in maat 74 en die zijn nog vrij ruim.

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja deze kan ze ook makkelijk aan als ze 1 is denk ik, maar je denkt al snel van ze groeien zo snel maar later gaat dat lang zo hard niet meer.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    mijn dochtertje heeft in de winterjas maat 92 al :D en die is n beetje te groot nu nog maar ja dalijk moet er wel ook nog n dikke trui onder dus dan zal die goed passen

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik koop niet heel ver van te voren. Ze zit nu net in maat 62 en heeft dus lang in maat 50/56 gezeten. Idd ik moet er zelf niet aan denken midden in de zomer een winterjas uit te gaanzoeken. Veel te warm. Ik heb nu sinds 2 week ongeveer een winterjas gehaald voor Emma.

Deel Deze Pagina