Ik wil voor mijn zoontje nieuwe slofjes aanschaffen. Hij loopt nog niet maar buiten vind ik alleen sokjes momenteel zo koud. Ik twijfel tussen aapies laarsjes of babypaws. Ik had al lage aapies voor hem maar die krijg ik zo lastig aan. Wat is jullie ervaring? Blijven babypaws een beetje zitten? Mijn oog viel op model Jack Rap
model jack rap ken ik niet, maar ik had voor Fleur een aantal babypaws en die bleven erg goed zitten en ze waren heel soepel.
Babypaws blijven prima zitten. Wel vond ik ze snel slijten... Was dus niet zo te spreken over de kwaliteit. Ik vond de slofjes van Baby Dutch super!!
Ik heb met de slofjes van Aapies juist goede ervaringen. Ook wel eens oxxy gehad. Die zijn duurder maar ik vond ze juist minder.
bij mijn dochter had ik ze ook altijd en vond ik ze top maar bij mijn zoontje krijg ik ze echt heel erg lastig aan wat ontaard in een ware worsteling
Ik kreeg aapies ook moeilijk aan bij mijn zoontje, de babypaws (idd Jack Rap) gingen veel makkelijker, door het klittenband. Ze zitten heerlijk en ik vind ze eigenlijk helemaal niet bijzonder snel slijten. Fijne slofjes.
Blijven ze ook zitten? Mijn zoon is nogal "uittrekkerig" vandaar dat aapieslaarsjes mijn eerste gedachten hadden. Maar vind de babypaws veel jongensachtiger
Als hij van het klittenband afblijft wel . Mijn zoontje is ook een uittrekker, maar de babypaws laat hij meestal wel aan. Maar hij krijgt ze wel uit als hij wil.
Ik heb Babypaws Jack rap voor mijn zoontje, maar als ik ze binnen aantrek bij hem trekt ie ze uit. Afgekeken van zijn zus, die trekt ook elke keer haar schoenen uit als we aan tafel zitten .
Tot welke maat gaan baby paws voor binnen? Mijn meisje loopt wel al 5 mnd maar voor binnen op de laminaat trekt ze ook alles uit wat aan haar voetjes zit. Ze is 14 mnd maar draagt al 1 mnd 25 a 25,5. Voetjes zijn 16,5 cm lang. Weet niet waar je een maat tabel hebt voor baby paws? Bij aapies al gekeken maar die gaan maar tot 23/24. Dus heeft ze niets aan.