ik heb vandaag mijn positiejas binnen gekregen van bon prix. hij zit heerlijk ruim en kan de jas dus echt tot einde van de zwangerschap aan. maar als ik mijn handen naar voren doe, dan schuiven de mouwen op tot bijna halverwege mijn onderarmen kan de jas dus niet een maatje groter bestellen want dan is het meer jas dan Naomi zullen we maar zeggen. dus wat moet ik doen, jas terug sturen en hopen dat ik ergens anders nog een leuke jas kan vinden voordat het echt koud word? of gewoon een dikke trui aan en die mouwen maar voor lief nemen?
Dat zijn wel hele korte mouwen Persoonlijk zou ik zo'n jas terugsturen en verder zoeken naar een andere jas.
Dan zijn de mouwen niet echt lang. Lijkt me ook niet echt fijn op de fiets. Dus ik zou verder gaan zoeken naar een andere jas.
Terug sturen en een grote maten jas aanschaffen. Voor een normale prijs. Zeker als het maar even aan moet z.n jas dan zou ik hem zeker dus terug sturen. Ga naar de c en a daar hebben ze grote maten jassen voor onder de 50 euro. Die kan je na dien weer verkopen of bewaren voor een andere zwangerschap.
Dit heb ik ook gedaan! Ook bij C&A toevallig! Was niet de meest prachtige jas maar de winter van 2010 was verschrikkelijk (veel sneeuw, ijs, vriezen etc) en die Jas hield me HEERLIJK warm.
Ik zou hem ook terug sturen.. je mouwen zijn dan veelste kort lijkt mij en als het straks echt koud is.. heb je er niks aan??
jullie hebben gelijk ook! ze komen t pakketje dinsdag weer halen. net nog eens voor de spiegel gestaan, en ben net een jas met een hoofd erop. dus nu opzoek naar een andere jas!
Mag ik vragen welke jas je hebt besteld bij Bon prix? Want ik zit dus te twijfelen tussen een jas daar en 1 bij de H&M.
Zie dat je hem al terug stuurt. Zou ik inderdaad ook doen, vind het altijd nogal armoedig staan als mouwen te kort zijn. Wel jammer, op het plaatje ziet de jas er leuk uit!