https://www.vantilburgonline.nl/dames/district/jassen/gewatteerde-jassen/district-jas-khaki-lm54-10-183_260629.html deze dit jaar gekocht https://www.vantilburgonline.nl/dames/rino-pelle/jassen/gewatteerde-jassen/rino-pelle-jas-marine-blush-700w18-004_264102.html deze voeig jaar gekocht en is er dit jaar weer in de collectie
Ik ook! En als het straks iets kouder word draag ik hem ook nog met een lekkere sjaal erop. Ik stel de echte winterjas altijd zo lang mogelijk uit.
Omdat ik alles met de fiets doe heb ik vorig jaar bijna heel de winter deze jas gedragen. Op een paar echt koude dagen na.https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/softshell-parka-lady-basma.html Een burgerlijke anwbjas. Ik heb ook nog een wollen jas van steps een leren jack en mijn heerlijke warme roxy skijack.
Ik ben 168 lange rug kortere benen en hij valt 10cm boven de knie, is getailleerd en de mouwen zijn voor mij aan de lange kant. Hij zit echt heel mooi vind ik zelf. Hele jette, praktische jas voor niet te veel geld
Haha ja ik ook. Als het boven de 5-10 graden is gaat ‘ie aan heb ook vaak een dikke sweater er onder ( met capuchon )
Ik heb een mooie donkerpaarse mantel van Coast, die draag ik als het echt koud is. Dan heb ik nog een trenchcoatmodel van Benetton die ook al jaren meegaat. Voor dagelijks gebruik heb ik twee Zara-jassen in flessengroen en oudroze. Ik ben ook dol op jassen. Heb alleen geen leren jas, hoe zeer ook gezegd wordt dat het een klassieker is, ik voel me net een tienermeisje uit de jaren tachtig met getoupeerd haar en plateauzolen. Of het jongere broertje van mijn vader die net een motor heeft aangeschaft. En net een vintage Dries Van Noten voorbij zien komen op The Next Closet. Waaaarom ken ik die website??
Ik heb deze vorige week gekocht, ben een Naketano fan! https://www.zalando.nl/naketano-winterjas-dark-blue-2na21u02u-k11.html
Die heb ik vandaag gezien en sprak me erg aan. Vermoedelijk ga ik volgend regelmatig een flink stuk fietsen naar mijn werk, dus dit leek me een nette jas, maar wel geschikt voor buiten.
Ik lees even mee. Ik zoek vooral ook een warme jas. Heb nu eentje van superdry gezien. Twijfel tussen groen en zwart.
Mijn mond valt een beetje open.. ehh hoe kun je 130/200 euro aan een jas uitgeven en dan ook nog andere kleren kopen voor jezelf.. .. en dan ook nog eten en dan voor de kinderen ook kleren kopen ..ik zou me alleen al super schuldig voelen elke keer als ik hem aantrek. Ik dacht ik mooie jas en ik kijk 200,- . Ehh ok laat maar.
Ik begrijp je niet helemaal. Als ik een winterjas koop doe ik daar echt jaren mee. En mijn kinderen eten echt geen boterham minder omdat ik een nieuwe winterjas heb gekocht. Gelukkig. Soms beetje vooruit plannen met reserveren van geld. Ik vind een goede winterjas, zeker voor mijn kinderen, trouwens erg belangrijk.
Ik schrik gewoon oprecht van de prijzen. ik heb meestal een vest en daarover mijn outdoor jas van Decathlon aan of mijn halflange nette zwarte jas van 12 jaar oud die ik voor toen 70,- euro gekocht heb.. ik heb het gewoon meestal koud s winters en opende dit topic met eens kijken welk merk echt warm is misschien dat ik dat dit jaar dan voor mezelf kan regelen.. maar dan zie ik de prijzen en denk ooh oké laat maar en baal ik gewoon even. En vraag me af of jullie partners dat allemaal goed vinden zoveel geld aan kleren .. de kinderen krijgen jassen van 40/50,- en zoon heeft er helaas door stukbijten van de rits meestal 3 nodig per winter. .. ik Haal het vest weer tevoorschijn binnenkort
Natuurlijk vindt mijn partner het goed als ik dat aan mezelf uitgeef. Ik houd namelijk heel goed bij wat er uit en in gaat en weet dus heel goed of we het kunnen veroorloven. Daarnaast ga ik ervan uit dat in de meeste gezinnen je het elkaar gunt om wat mooie fijne spullen te hebben en dat dat soms geld kost. Ik vind het vreemd als je man dat niet akkoord zou vinden. Daarnaast verdien ik hier het meeste en tot voor kort enige geld, dus lijkt me logisch dat ik dat ook mag uitgeven Nee, gekkigheid daargelaten, ik vind een goede winterjas ontzettend belangrijk en doe ik meerdere jaren mee en mijn kinderen komen daarvoor niets te kort.
Of mijn partner dat goed vindt? Ik werk zelf ook voor mijn geld hoor. Maar ja, mijn partner vindt het prima. Koopt zelf ook jassen rond de 300 euro. Ik doe er trouwens meestal wel minimaal 2 jaar mee. Voor de kinderen houd ik een max van 120 aan. Wil er namelijk ook altijd een 2e bij. Verder geef ik eigenlijk helemaal niet zo veel geld aan mijzelf uit, maar aangezien ik elke week sowieso 4 keer bij het sportveld sta en ik een enorme koukleum ben, gun ik mijzelf een dikke warme jas. Lukt dat financieel niet, houdt het op, maar anwb heeft bijvoorbeeld ook heel fijne warme jassen, die niet altijd heel duur zijn. Maar echt hoor, het hoeft niet heel duur te zijn en kijk anders eens op marktplaats, want jij verdient toch ook een fijne winterjas?
Ik kan dat geld er ook niet aan kwijt. Kijk eens bij bonprix. Daar kun je bij de reviews vaak lezen of een jas warm is