Ik doe ook minimaal 2 jaar met mijn winterjas. De oude heb ik 2 jaar gedragen die werd nu wat kaal bij de mouwen. Hangt nu in de garage kan ik mooi aan bij klussen rondom huis. Mijn nieuwe jas was 140 euro dus dat is 70 euro per jaar. Ik werk zelf en mijn man heeft er geen probleem mee dat ik 1x in de twee jaar een nieuwe jas koop. Ik vind het eigenlijk heel normaal en niet buitensporig.
Met een echte goede winterjas heb je het dus niet koud En ja daar heb ik zeker die €200 (en wel meer ook) voor over... Ik heb het sowieso 3 kwart van het jaar koud... als ik geen goede winterjas heb besterf ik het Overigens kan je bij de ANWB ook hele Hoede jassen kopen! Kijk er goed naar dat ze ook winddicht zijn, dat scheelt ook al zoooveel kou.
Hier ook een ANWB jas. Vorig jaar gekocht maar kan geen foto vinden. Hiervoor een Jack Wolfskin jas gehad, kost wat maar dan heb je ook wat. Ik vind een goede winterjas belangrijk, ik ben een koukleum dus wil hier best wat extra voor neerleggen.
Deze heb ik ook, ik heb het nog nooit zo lekker warm gehad als vorige winter! Nu draag ik vaak mijn leren jasje, ik zoek nog een iets nettere jas (maar die zijn.vaak niet zo lekker warm), dus ik lees even mee!
en bevalt de jas? is hij lekker warm?ik heb er ook naar gekeken maar twijfel nog een beetje ( ook naketano fan trouwens)
Hij is niet zo dik als die van airforce die ik een keer heb gehad. Maar draag bij de koude dagen ook wel truien van Naketano en dan heb ik het warm zat.