Nog eens testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mnq, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    29-8 heb ik positif getest, hartstikke blij natuurlijk.
    vandaag een echo gehad, omdat we eerder drie miskramen hebben gehad dit jaar, zo zouden we kunnen zien of he op dit moment goed gaat met het vruchtje en om te zien hoe ver we zouden zijn.
    Helaas, na zowel een uitwendige als inwendige echo, geen moer te zien, geen vruchtzakje, niets.

Twijfel slaat natuurlijk toe. Nu vraag ik me af, heeft het zin om nogmaals een zwangerschapstest te doen?
    Vanmiddag geprobeerd de verloskundigepraktijk te bellen, zonder succes, morgen de huisarts maar eens bellen anders. Maar zat denken of ik misschien nog een test kan doen, wat denken jullie, kan dat?

Heb over 2 week weer een afspraak, zowel voor echo als voor gesprek bij verloskundigenpraktijk.

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Als je zwanger was en nu niet meer (wat ik begrijp uit je bericht) heeft het geen zin om een test te doen. Je lichaam zit nog vol hormonen dus je test positief. Dit duurt een week of twee drie, tenminste zolang duurde het bij mij.

3. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik weet niet of het er nu niet meer is, maar wer was helemaal niets te zien...maar als het klopt wat je zegt, begrijp ik dat et dus sowieso geen zin heeft..?

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zou het niet zo kunnen zijn dat er nog nis te zien was op de echo, omdat je gewoon nog niet ver genoeg zwanger ben. Wat heeft de persoon die de echo heeft gemaakt, tegen je gezegd.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mnq: dat zou zo kunnen zijn, maar pin je er niet teveel op vast, omdat je aangeeft dat er niet eens een vruchtzakje te zien was. Dat betekent waarschijnlijk toch echt dat wat er zat, alweer weg is...
    Opnieuw testen heeft geen zin: je lichaam is nu druk bezig alle HCG uit je lijf te werken, dus je zult nu gewoon positief testen. Je zult toch echt even die tweede echo af moeten wachten....
    Sterkte!

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Was de test super positief?
    Bij mijn 2e mk (5 weken) werd de test niet positiever....ik testte vaker omdat ik onzeker was...hij werd zelfs allleen maar lichter...
    maar toen is het dus wel heel vroeg misgegaan....
    Ik zou zelf wel een test doen dus, omdat als het vroeg is misgegaan de test al wel heel licht posi moet zijn (hij zal nog niet negatief zijn)

Maar het kan natuurlijk ook heel goed zijn dta het wel gewoon nog goed zit, omdat je gewoon nog erg pril zwanger bent!
    Ik duim heel hard voor je dta je nog zwanger bent!

Liefs
    Sylvia

7. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    misschien was de echo in een te vroeg stadium, heb ik ook gehad geen vruchtzakje te zien, baarmoederslijm was wel verdikt, ook paar weken in spanning gezeten, maar 2 weken later echo met vruchtje en kloppend hartje, het kan dus wel, ik zat heb echo alleen wel korter na positive test gehad, ik zal duimen voor je.

Deel Deze Pagina