winterjas en zwanger zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    haha ja maar dan kan ik net zo goed een passende jas kopen en ook de onderkant open laten :)

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik baal nu vooral als het regent: mijn buik wordt dan nat :(
    Een paraplu vergeet ik steeds, en ik heb echt geen jas meer die dicht kan. Maar ja, om nou voor 10 weken een jas te kopen...

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had altijd gewoon een capuchontrui aan, was warm genoeg. Voor die enkele keer dat het echt heel koud was deed ik daar m'n gewone jas overheen, die ik dan gewoon open liet.

4. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Misschien heb je wel niet eens een positiejas nodig... ik heb het altijd met m'n eigen kunnen doen.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou ik kan mijn winterjas nu al niet meer dicht krijgen :D
    Motorjas helaas ook niet :( Dus nu loop ik steeds in mn man zn jas, maar die pas alleen bij mn buik, de rest is veel te groot. Op zich niet erg, maar ik heb een hekel aan te lange mouwen..

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Dragen jullie nu al een winterjas dan? Ik loop eigenlijk altijd gewoon zo naar buiten (eventueel iets met lange mouwen aan) of zomerjas en die open.

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik draag nu ook nog m´n zomerjas, en noodgedwongen dus open. Maar met die regen is ´t niet zo lekker om de hele tijd zeiknat te worden ;)

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb een lange jas gehaald voor de winter, die met 4 knopen vast kan tot de buik. Als het echt koud is doe ik er een lange sjaal om zodat die eroverheen valt.

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Als het regent kan je ook gewoon een paraplu nemen toch. Of gewoon een regenjas, of zo'n poncho ding van 1 euro. Die is zo wijd daar passen wel tig zwangeren in...

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wil jij zeggen dat wij zwangeren dik zijn hahaha tsss
    van je mede dikke buiken moet je het hebben :)
    *gniffel gniffel*

11. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    whahahaha.... nee, alleen dat die regenponchos echt enorm groot zijn :D 8)

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb vanmiddag in ieder geval een lekker vest gekocht :)

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ehm... paraplu (als ik hem niet vergeet) werkt alleen als ´t windstil is, en dan wordt nog steeds of m´n buik nat, of m´n rug. Ik steek gewoon uit, tenzij ik een paraplu maatje XXL neem, hihi. En "gewoon een regenjas" gaat niet dicht.

Een poncho is misschien wel een idee, ik kan eens kijken of ik die kan vinden.

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    8)

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij de Xenos hebben ze van die regenponchos. Wel lekker rood (in ieder geval bij onze Xenos). Maar ik kan er niet goed mee omgaan hoor. Er wordt altijd wel iets nat op de fiets .... of zou het bij ons misschien te hard waaien :)

16. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wat een elende ook

ze verkopen alleen maar van die tweet jassen en die vind ik zoo niet fijn!
    die rekken niet mee haha

dus nu heb ik nog niks pfff

17. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik vind het ook moeilijk iets te vinden!

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Was ook in de winter erg zwanger, maar heb gewoon in mijn gewone jassen gelopen. Grote sjaal of omslagdoek erbij en het was prima te doen!

Bij de H&M hebben ze jassen die je echt goed aan kan als je zwanger bent, zoals deze:

Kwestie van ff proberen.... En tegen de tijd dat het serieus koud wordt, gooien ze de boel toch al weer in de aanbieding!

19. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik heb der gisteren een bij de zeeman gekocht, kan mij het boeien. Lekker ruim, dus kan hem nog ff aan. Voor 10 euro, dus mocht ik halverwege de winter toch nog een nodig hebben, kan ik er geen hoofdpijn van hebben.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb nooit een jas aan sinds ik mama ben heb het altijd warm (mijn zoontje moetw el een jas aan maar vind het vreselijk die kan gewoon een shirt aan als het vriest en is happy GEK KIND HAHA) ik denk dat ik dat van hem heb overgenomen ofzo?

Ik heb gewoon een lekker vest en als het regent blijf ik gewoon lekker binnen :p

Deel Deze Pagina