Winterjas ideeen????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjoelke, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hhaha ik heb hier echt nog geen seconde over nagedacht joh, wat stom van me!!:( Ik heb alles al bedacht, maar een jas? ja ik ga ook eens even rondkijken op die site van bonprix!

Misschien dat ik ga wachten tot mn eigen jassen niet meer dichtgaan en dat ik dan ga zoeken,want dan kan je ook passen.
    Heb van vorig jaar nog heel veel lange dikke vesten, in diverse kleuren, dus dat is mooi en lekker warm.
    Ik ga vaak met de auto weg (ook naar mn werk) dus dat scheelt natuurlijk ook weer.

Ik zie het alleen niet zitten op buiten in dikke "lelijke" fleesvesten te lopen straks... vind ik zo sloeberig. Voor thuis wel heerlijk hoor.

xx

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
  3. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik heb hem net ook besteld de wolwit maat 42 hopelijk is hij niet te groot. 40 hadden ze niet meer.
    En er gelijk een leuk vest bij gedaan

Ben benieuwd.
    X

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Gisteravond stond de wollen jas er nog op.....alleen tijdelijk uitverkocht. Maar nu is ie ineens helemaal verdwenen??? :(

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb het geluk dat ik weer in de winter uitgerekend ben, net als de vorige keer. Ik heb vorige keer een mooie zw.schapswinterjas gekocht van Mamalicious (voor 70 euro, vond ik wel meevallen).
    Een jas heb je toch wel vaak aan, dus dat vond ik de investering wel waard. Ik ga echt niet in een mannenjas of een veel te grote vrouwenjas lopen.

6. Zina

Zina Niet meer actief

Ik heb vorig jaar alvast een jas/vest gekocht bij zo'n alternatieve winkel. Je hebt ze in honderder kleuren en soorten.

Er zit genoeg buikruimte in en ze zijn van buiten van wol en van binnen gevoerd met fleece. Ik heb vorig jaar met niet overdreven -9 graden op een markt gestaan de hele dag, ik had het niet koud!

En je hebt ze van simpel grijs/zwart tot knalkleurtjes, voor ieder wat wils! :)

Als voorbeel even een foto erbij:

7. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik heb er vorig jaar één gekocht bij de noppies winkel in de binnenstand van Breda.... was niet goedkoop... ;)

8. misa

misa Niet meer actief

Misschien op martkplaats kijken?

Ik denk dat ik een goedkope winterjas koop bij wibra of zeeman in een maatje groter ofzo...!

9. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    miss etam positie..of eventueel dan bij grote maten kijken.. daar haalde ik ook altijd mn jassen enzo..:)

10. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Hihihihi!!
    Ach ja, misschien is het wel stom dat ik er aan denk! hihihihi!!
    Ben ik zwanger ga ik aan winterjassen denken! Ook raar!!:D:D
    Komt denk ik omdat ik een kou kleum ben!:p

11. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Echt kei veel goede ideeen komen er langs.
    Ik vind zo'n dik vest ook wel een optie,
    Maar ik ben ook niet zo van de mega fleecevesten voor op de straat. Thuis inderdaad heerlijk.

12. Zina

Zina Niet meer actief

Dat vind ik dus het voordeel van die wollenvesten.
    Je hebt het conform van een fleecevest, alleen dan warmer, maar ze zien er leuker uit. Je kan er een naar eigen smaak uitkiezen.
    Ik hou ook niet van het uiterlijk van het slobberfleecevest :p

13. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Mee eens,
    Ik ga morgen shoppen. Misschien kom ik de ideale optie wel tegen. Zo ja, dan horen jullie het meteen.

14. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    ik ben vandaag bij noppies geslaagd voor 89,90. vond ik opzich wel meevallen.

15. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Leuke jas , maar de wollen jas vind ik niet terug:(

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

De C&A heeft nu een lange winterjas in drie kleuren ( rood, zwart, grijs) die vanaf je middel wijd uitloopt. Echt ideaal als positiewinterjas. Ik ben nu 32 weken zwanger en hij viel heel mooi over mijn buik heen. Ik heb hem niet gekocht omdat hij als je niet zwanger bent denk ik niet mooi staat en ik beval binnen 8 weken dus ik heb weinig aan een positiewinter jas. Hij is niet duur (49,95) en echt supermooi!!

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel

Die wollen jas is er niet meer... :( zo balen!! Ga straks het centrum in om te kijken naar een gewone jas...misschien wil dat ook wel.

18. Tulli

Tulli Niet meer actief

Of opzoek gaan naar een jas met rits die je zowel van boven af als onder af kan open ritsen.
    Zo heb ik t gedaan toen ik zwanger was (uitgerekend 1 jan.)

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb een vraagje, net zoals jullie ben ik ook in de winter zwanger. Ik heb best een ruime jas, maar denk niet dat ik daar zo met mijn toeter van zoveel weken in pas :p

Ik zat dus ook te denken aan poncho, alleen is dat wel warm genoeg? Ik ben echt een koukleum en heb nog nooit een winterjas gehad waarvan ik zoiets had van JEAH die zit echt WARM!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Waarom geen capejas? ;)

Ik heb 2 jaar geleden een capejas (in zwart met strik in taille) van esprit gekocht en nu blij dat ik dat toen heb gedaan! In de winter loop ik ook met een dikke buik deze keer en is echt ideaal met die capejas kan hem zelf dan minder strak maken met een mooie strik de knopen zitten gelukkig niet strak ben er erg blij mee :D is miss ook een optie? vind het zo zonde om voor paar maanden en jas te kopen die ik toch niet graag aan heb :p

Deel Deze Pagina