Ik merkte gister (had een nogal drukke(lichaamlijke veel gedaan) dag gehad) dat ik savonds wat oud bloed verloor en een beetje een last van mn liezen en soms zon ellendige steek van onder (dit herken ik wel maar dan later in de znwagerschap van t groeien van de bm) Herkent iemand dit? Ik had t bij mn andere 2 zwangerschappen ook wel maar nog niet zo vroeg dat ik last has als ik beetje veel had gedaan. volgende week gelukkig weer naar de gyn met meteen een echo
haai haai! ik heb dat met Sam ook een x gehad, was toen 14 weken zwanger en verloor ook ineens bruin oud bloed. schrok me wezenloos! huilend naar de verloskundige gefietst, mocht gelukkig meteen komen dat was erg fijn.. maar hartje klopte als een tierelier en ze zei, zolang het geen helderrood bloed is met veel buikpijn/kramp is het niet erg. hopelijk stelt je dat wat gerust liefs Muis
moi muis Het is vandaag gestopt ik hoop gewoon dat alles nog goed is heb al een keer een MA gehad. Ik zit in het ziekenhuis en daar kun je niet zo maar heen. Donderdag weer echo!
Schrikken is dat he. Ik had het ook toen ik net zo ver was als jij nu. Het was rood dus vers bloed. Nu heb ik het nog iederen 4/5 dagen. Niet veel maar toch wel een beetje. Komt door je baarmoeder mond die beter doorbloed is en kwetsbaar. Je hebt kans dat je het na een lange drukke dag, of een flinke hoestbij ook tegen komt.
Ik heb met 12 weken ook oud bloedverlies gehad, ook na een lange, drukke dag werken. Kon vrij snel bij de vk terecht, en toen ze daar geen hartje konden vinden sloeg de schrik toe. Daarna direct een echo gehad, en alles was keurig in orde Had idd te maken met de baarmoedermond, betere doorbloeding. Liefs