Winterjas, impossible to find!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Waar hebben jullie voor de hoogzwangere dagen een winterjas gekocht??

Ik kijk bij wehkamp bij de positiekleding maar die jassen zien er helemaal niet warm uit!

Ik had een leuke jas bij H&M gekocht maar begin het er nu al koud in te krijgen...ik wil gewoon een lekkere dikke warme jas maar blijkbaar is dat onmogelijk te vinden voor een zwangere vrouw.

Ik dacht anders gewoon een normale jas te kopen, maar dan moet ik natuurlijk een aantal maten groter kopen, en tja welke maat dan...Mijn buikomtrek is nu 110 cm, laat staan in december/januari...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja, ik doe gewoon mn fleecevest nog heel even aan.. t is niet anders. Ik ga er echt geen jas voor halen, voor dat mini tijdje..

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik doe een dunner fleecevets onder mn jas die ik heb gekocht

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zorg ook voor extra dikke kleding eronder
    zadat het minder erg is mocht hij niet dicht gaan
    vind het super zonde om voor dat ff een winter positie jas te kopen, die zijn niet goedkoop.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb bij bonprix een jas gekocht. Voor 40 euro. Niet super mooi maar zo lang zal ik hem niet gebruiken.

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even goed snuffelen op MP, ik heb een hele leuke gevonden :)

7. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    ja ik wil dus ook niet veel geld eraan uitgeven dat is het probleem, maar deze jas is over een maand echt te koud...nou ik zal nog even op internet speuren

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dik fleecevest maat xl kopen, of een jas dicht knopen tot waar het wil een dikke lange sjaal die dus ook over je buik valt en klaar.

Zeker als je nu 31 weken ben zou ik echt niet nog een jas gaan kopen, de laatste weken ga je niet zo heel veel meer weg , geloof me dat gaat in jan. wezen en hoogzwanger wil je niet zoveel buiten zijn als het glad is, sneeuw enz.;);)

9. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Nee je hebt gelijk, daar denk ik vaak aan! Dat vind ik doodeng met die buik!!
    Ik ga inderdaad gewoon maar dikke truien/vesten onder deze jas aantrekken..

10. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Heel stom ik ben ook telkens bang dat als ik ben bevallen en als we thuiskomen dat ik zal uitglijden of mijn vriend zal uitglijden met baby in armen, stom he? Zit ik me daar druk over te maken!!

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha welkom tot het mama zijn... tip laat je vriend de kleine eerst tillen die staat nl. echt steviger op zijn benen na de bevalling.. Mannen zijn daar ook bang voor hoor dus doen echt voorzichtig.

Bij colin was ik 7 maanden zwanger in jan. en dorst ik al amper naar buiten als het sneeuwde, ijzelde of vroeg op de dag was, mijn minst charmante schoenen aan, maar wel met goede zool.

Nu zal dat nog wel erger wezen..

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier een jas gevonden op marktplaats van mamalicious. Geloof 35 euro. Ben d'r nu al heel blij mee!

13. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een oude jas van mn oma aan, lekker dik wol en een aantal maten groter. Ik ben nu 40 weken zwanger en hij past nog net dicht, alleen van het weekend na een etentje bij de pizzeria paste hij niet meer dicht ;) ik zou zelf geen nieuwe jas kopen, kijken of je er een van iemand kan lenen, of evt een model wat je daarna nog kan dragen zoals van die A lijn jassen van de H&M. Anders dik fleece vest.

15. chan1974

chan1974 Lid

21 nov 2010
    9
    0
    0
    Had afgelopen winter een jas en een lekker fleecevest van mijn schoonzus geleend....kon er goed in "buiken".
    Voor die korte periode (nou ja het was me toch een partijtje koud vorig jaar) heb ik echt geen nieuwe gekocht.

Succes met je zoektocht.

16. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Er is wel via de H&M site een dikke winterjas te koop, met alleen 2 knopen bovenin en verder is ie open. Heel leuk en praktisch voor je zwangerschap.

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde probleem. De jassen die ik leuk vind, zijn allemaal uitverkocht in mijn maat :(

18. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
  19. fafa

fafa Niet meer actief

ik had ook veel moeite om een mooie winterjas voor niet al te veel geld op internet te vinden... inderdaad impossible! (maar ik ben dan ook altijd veel te kieskeurig qua kleding)

heb nu mn eigen winterjas vermaakt: die had een grote overslag met een dubbele rij knopen... alle knopen eraf en een smalle overslag met enkele rij knopen van gemaakt :D hoop dat ik er nog tot en met februari in pas.

20. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

een fleece jas vind ik echt veel te koud nu worden. Daarom heb ik gewoon bij Zeeman een goedkope jas gekocht. Wat maten groter gekocht dan normaal. Op dit moment hebben ze daar best leuke jassen. Ik werk bij Zeeman dus heb ook nog eens korting gekregen. Gelukkig kan de tante van mijn vriend de jas aan en zal zij de jas krijgen nadat mijn buik weg is. Gaat ie toch niet weg gegooid worden. Je moet overigens wel een sjaal om bij alle jassen van zeeman!

Deel Deze Pagina