36 weken en nog volop aan het auto rijden... onderweg altijd van die steenharde buiken.. maar ik kan niet zonder... toch word het lastiger vooral die drempels enzo. Wanneer stopten jullie met auto rijden? Of is daar geen "regel" voor?
Daar is naar mijn idee geen regel voor. Zolang jij kan rijden rij je toch...... Maaruh pas op hoor...rij niet te hard. Daar krijg je bekeuringen van.
haha ik zie het al voor me.. gaan ze flitsen op zwangere buiken wordt je aangehouden, mevrouw wilt u even uw zwangerschaps verklaring laten zien 8)
meneer ik had last van voorween... vandaar dat ik 120 reed ipv 50 km... wil u me alsjeblieft matsen? en dan knipperen met je ogen en een glimlach erbij (betty boob) maar dan met een buik...
vergeet dan niet je jas en shirtje iets verder open te doen maareh ff on topic.. ik heb ook tot de dag voor de bevalling nog gereden.. de drempels waren bij mij ook dramatisch... gewoon rustiger erover heen rijden (degene achter je heeft dan pech!!)
steken die melkborsten even wat meer uit... meteen akkoord van agent U mag door rijden... Klopt ik had laatste een taxi achter me.. en die rijden zo hard altijd... en dan zit ik in de auto te schelden hallo ik ben zwanger sukkel waarom duw je mij bij zo een K*** T drempel... maar ja mensen weten dat natuurlijk niet... ik neem die drempels soms ook iets te hard... arme autotje van me...
ik rijd ook nog steeds, zit wel lekker in die autostoel, alleen in- en uitstappen is zo'n gedoe. Ik rijd nu juist heel langzaam, bij drempels etc. scheelt weer een harde buik.
ja idd en dan nog ow ja ik moet puffen... wacht even hoor meneer het komt weer... pufff puff pufff .... denk dat ik nu ga bevallen... meteen ontsnapt aan een bekeuring ... geen slecht idee eigenlijk...
soms vergeet ik dat ik zwanger ben en rij ik nog zo zoals voor dat ik zwanger was... Laatst naar eindhoven geweest en ja... in de avond flinke gas gegeven... 150 km gereden van eindhoven naar rotterdam vertrouw teveel op mezelf....
had mijn auto bij 37 weken in een krap plekkie geparkeerd. Helemaal trots dat het me gelukt was, totdat ik de deur open deed....:x paste er niet meer doorheen!!!! Heb tot een paar dagen voor de bevalling nog zelf gereden, op de uitgerekende datum nog de stad in geweest (winkel personeel vindt het niet zo leuk om te horen als ze vragen hoe lang je nog moet)
En leg anders alvast een matje op je stoel, mochten je vliezen breken na een verkeershobbel Gekkigheid natuurlijk (ofja, ik heb geen matje op mn stoel ), maar ik heb ook nooit gehoord van een laatste datum. Ik rij zelf ook nog steeds rond. Wel even letten hoe je veiligheidsgordel zit, mocht je een keer hard moeten remmen dat je geen dikke striem in je buik hebt staan.
Het eerste wat m'n VK zei toen ik zoiets opmerkte was, dat dacht ik dus niet! (Mijn man is Amerikaans en moet binnenkort een NL rijbewijs halen, omdat ze zijn US rijbewijs hier niet om willen zetten) Nu mag hij nog steeds rijden, anders hebben we mijn moeder achter de hand. De VK heeft al verteld dat ik zowiezo bij haar in de auto ga. Zelf rijden lijkt me echt niet mogelijk met serieuze weeen
Ik heb geen verloskundige, mijn man mag geen autorijden (medicatie) en familie woont 250 km verderop. Wachten op een taxi hier duurt eeuwen als je m niet vooraf bestelt (vorige keer een uur moeten wachten!) dus ik rij die 3 km zelf wel. Ik heb mezelf ook al met een blindedarmontsteking in het ziekenhuis gekregen dus daar maak ik me geen zorgen om.