Winterjas jongen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MamavanMJ, Aug 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    ach, sommige dingen die goed zijn, moet je soms ook niet veranderen haha.:D
    Ik vond m mijn zoontje vorig jaar erg leuk staan, we kregen er ook leuke reacties op.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hem staat het wel leuk :) Ik vond het bij mijn zoontje juist vreselijk staan terwijl ik echt van (beetje kakstijl) houd :D Ook was de jas zelf niet zoals ik gedacht had. Maar verder wel een dikke jas dat moet ik toegeven :)

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Was dat de vraag?? Hoezo topic vervuiling ;););)

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
  5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat is jola? :)

6. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Een kledingwinkel ;)

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik dacht het al maar had het verkeerd gevraagd. Waar ligt jola en kun je ook online shoppen?

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Jola is inderdaad een kledingwinkel. Ook wel bekend als van de Ven. Volgens mij vooral in het zuidwesten van het land zijn er filialen van. Wat ze onder andere verkopen is Just Small. Echt super leuke kleertjes hebben ze.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey er ligt een Jola winkel bij mij in de buurt zie ik net leuk dan ga ik daar eens kijken :D
    Had er nog nooit van gehoord. Wel kledingmerk Just Small.

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Ik zie inderdaad dat je in het zuiden woont en daar zijn meestal wel Jola's. Zeker gaan kijken, echt leuke dingen! Koop er best veel. Ik zag in een ander topic jou en je kindjes, erg stoer je twee knulletjes. Kleertjes ook helemaal mijn smaak, ik hou ook van nette een beetje kak kleertjes.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja klopt in Limburg. Zag Valkenburg er op staan en woon daar vlak bij :D
    Dankje. Mijn smaak is het ook. Ik houd van nette stijl. Stoer en kak tegelijk :) Krijg altijd complimenten over hun kledingstijl dat is dan wel leuk :D

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
  13. Hiekje

Hiekje Actief lid

Jan 14, 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gisteren ook gekocht, super leuke jas!! :D:D Ik kon hem nergens online vinden (alleen bij kleertjes.com maar daar was de goede maat al uitverkocht). Ik wilde hem zo graag hebben, heb nl nogal wat eisen aan de perfecte winterjas voor zoonlief, en deze is perfect! Bij Name it op de site kon ik hem ook niet vinden, dus ik heb gewoon naar Name it gebeld :p Daar vertelde de telefoniste mij dat hun hem idd niet op de site verkopen. En dat de jas maar aan 24 winkels in heel NL is geleverd. Toevallig zit een van die winkels hier in de buurt, dus ben ik daar meteen naar toe gegaan, en hadden ze hem nog! Hij valt idd groot, mijn zoontje gaat nu naar maat 98 maar heb de jas in 92 gekocht omdat hij dan nog zelfs erg ruim viel.. Ik ben dus helemaal happy met mn aankoop!!

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Ik ook, leuk he! Mijn zoontje zit inderdaad in 104 en ik heb 98. 104 heb ik gepast voor de zekerheid bij mijn zoontje, maar ik vind t echt niet staan, van die tig rollen in die armen, mouwen veel te lang, rug ook erg wijd. Zulke dikke truien hebben ze vaak toch niet aan is mijn ervaring. Hij is super leuk! Gefeliciteerd met je aankoop hihi!:D

15. Hiekje

Hiekje Actief lid

Jan 14, 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, jij ook :D Waar je al niet gelukkig van kan worden terwijl het buiten 25C is :p

En van de maat klopt helemaal.. Ik heb zoonlief ook de 98 laten passen met een dikke trui er onder aan, maar zijn handen kwamen niet uit de mouwen (nog niet eens een vingertopje in zicht) en de schouders waren veel te breed, enz.. Terwijl het model jas echt mooi aangesloten hoort te zitten!

16. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb deze besteld voor de oudste, voor erbij. Ik heb ook al een Gaastra jas voor hem.

Attached Files:

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    die lijkt heel erg op die van ons haha, behalve de kleur dan. Waar heb je die gekocht?

18. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Bedoel je mij Jatobe?
    Via fb ben ik lid van een kinderkleding iets.. Daar besteld. Moet hem nog krijgen.

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Xd24, wat is dat voor winkeltje dan, kun je een linkje sturen? ben wel benieuwd :);):)
    De jas hangt hier op een hanger aan de deur, ben helemaal in love hahaha. En hij is niet eens voor mij.:D

20. Ranu

Ranu Actief lid

Aug 23, 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb deze toevallig gehaald vorige week voor mijn zoontje. Ben er echt blij mee :).

SYNTHETISCH LEREN JACK - Mantels - Baby jongen (3 - 36 maanden) - Kinderen | ZARA Nederland

Ik heb maat 74 gehaald, dus dan zou hij het aankunnen van eind okt tot eind dec volgens de maattabel. Dus nu twijfel ik of hem toch niet een maatje groter moet halen ivm dikkere kleding die tijd, omdat ik niet zeker weet hoe rui,m hij dan valt. En of ik sowieso nog een grotere maat moet halen voor de koude maanden na dec. Wie heeft ervaring met Zara jassen?

Share This Page