Maakt me niet uit. Het is een jasje voor erbij, en mijn kind speelt (nog) niet echt buiten als het regent of sneeuwt.
Weten jullie hoe deze jas van noppies uitvalt? Noppies Winterjas Bill kopen? Vind 'm erg leuk..!! Al ben ik normaal heel erg van marktplaats met bijpassende prijzen.......
Mijn zoontje zit nu in 86 en soms 92 heb de jas in maat 92 gekocht en zit nu nog ruim. Verwacht dat hij goed zit in de winter. Bij kleertjes nu 10 korting als je je aanmeld voor de nieuwsbrief.
Ik heb m voor de zekerheid nog even laten komen met Wehkam/p, de Noppies Bill. Hij valt normaal mijn zoontje heeft 98/104, 104 moest hij wel hebben, 98 was te klein. Maar: ik kreeg zijn handjes helemaal niet door de mouwen!!!! Er zit zo'n ribgebreid boord ook nog in. Maar dat is het probleem niet, ook de buitenkant van de mouw. Het is beiden zo klein, wij krijgen er net drie vingers in! Nog nooit zoiets gezien. Kreeg het handje van mijn zoontje er echt niet door......
Nu je dit zegt.. Lukte hier ook heel moeilijk. Dacht dat het door plakhandjes of korte mouwen kwam of omdat hij nog wat ruim was. Hmm ga toch maar gauw nog een keer passen.
Goed idee. Ik vind het een super jasje, daarom ook nog besteld voor de zekerheid. Het was ook in het echt een hele leuke jas, echt, maar ik krijg m niet aan. Moet je nagaan in de winter: heb je haast, krijg je die jas niet aan haha. Nee, echt niet leuk. Ik wil jullie echt even waarschuwen hiervoor.....
Oh ik zie nu pas dat er veel naar het jasje van mn zoontje gevraagd hebben. Straks loopt iedereen erin dat is ook weer niet de bedoeling Ik heb deze via facebook, fleurtjes kinderkleding heet de pagina!
Ik wil zowiezo niet te veel uitgeven aan n winterjas... 40,- is de max! Nu zie ik bij c&a n leuke van 19.95!! Ga vanmiddag eens kijken of het echt wat is...
Product Detail | H&M NL Ik heb net deze besteld.. iemand die deze jas al gezien heeft en eventueel zelfs weet hoe die valt? Heb 'm met kortingscodes bestel dus uiteindelijk maar 29! Hoop dat 'ie mooi is, zou wel een koopje zijn
mijn zoon mocht zijn jas zelf uitzoeken haha. dat werd natuurlijk een jas van cars auto gelukkig heeft hij ook nog een nette zwarte/grijze jas
mijn dochter heeft deze uitgezocht. verder heeft ze nog een dikke winterjas van het merk cars voor de echt super koude dagen