Wat vinden jullie lekker qua eten, waarvan een ander zou denken 2 kaakjes met daar tussen een laagje pindakaas!
Ben benieuwd hoe het smaakt. Als mijn man vanavon moet overwerken eten Fenna en ik pannenkoeken. Zal het eens proberen.
Tja ik heb af en toe van die momenten, dan zie ik dingen staan en denk: Goh, hoe zou dat bij elkaar smaken?
Broodje in de koekenpan gebakken met mosterd jammie 2 San Fransisco biscuit met daartussen roomboter dat noemde ik een ijsje
-Patat met maggi -jam met chocolade vlokken -pannekoek met boter en dan suiker -boterham met kaas en pindakaas en suiker -diverse soorten worst of kaas met sambal
Een zure appel (granny smith) met een zout boerderijdropje, smeerkaas met knoflooksaus, kaas met chocolade vlokken en pannenkoeken met tomaat. Dat is wel genoeg voor vandaag denk ik
Het zou niet zo erg zijn als dit de enige vreemde voedsel combinaties waren, maar ik heb er nog veel meer....
Spruitjes met pindasaus is lekker! Ook een favourite; frikandel met hagelslag of jam! Mjammie! Verder boterhamworst met stroop. En speklapjes met suiker. Oh ja tosti met kaas en hagelslag! Verder eet ik vrij " normaal"
-Boterham met boterhamworst met mosterd of belgische pickles of aardbeienjam. -Friet met een rauw geklutst eitje er overheen. -Boterham met rauw gehakt en curry ketchup.