Deze jas heb ik dus voor mijn dochtertje, maar welke kleur muts enz. zouden jullie erbij doen, zelf dacht ik aan rood, maar misschien kan een andere kleur ook wel?? Heeft iemand toevallig al ergens een rood setje gezien, winkel of online??? Bekijk bijlage 92461
Wit (niet echt handig met een kleintje, he?) of bruin (zie ik goed dat de knoppen bruin zijn?) zou ook leuk zijn, denk ik Wat een lief dochtertje heb jij, echt een schatje
Leuk jasje trouwens! Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Ik zou er een witte sjaal bij doen. Overigens moeten de sjaals en mutsen meestal nog binnenkomen.
Wat een leuke jas! Ik wil ook wel weten waar je die vandaan hebt. Ik zou voor wit gaan, past het beste denk ik.
rood en wit kan allebei wel trouwens... alles wel bijpassend natuurlijk , sjaal en muts... jeetje dat je daar nu al mee bezig bent...! leuke jas ! staat je meisje goed ! grappig, beide dochters bijna even oud ! de jouwe van 23 en de mijne van 18 oktober..
het is een jasje van babyface, ik heb hem bij woods besteld: Kinderkleding babykleding Carbone, Bengh en Vingino bedankt dames, ben er zelf ook erg blij mee. consider, o das mooi dan heb ik nog even.
o zie nu de andere reacties pas. magdalena6 tis een 86, maar die maat staat er niet meer bij zie ik. Het valt niet zo groot hoor, want qua kleding kan ze nog makkelijk in een 80. Het is een klein meisje. Voor een jas toch maar een maatje groter genomen. Ik ben er idd vroeg mee, maar heb het liever in huis dan dat ik straks mispak.
Super ! Ik heb hem gelijk besteld... ik vind hem geweldig ! Nu moet ik ook op zoek naar een rode muts/sjaal ..
Rode sjaal, muts en handschoenen lijkt mij leuker dan wit voor de winter. Wat een leuke jas en vooral leuk/mooi dochtertje
Ik heb ook al een winterjas besteld van Noppies met bijpassende sjaal, muts en handschoenen. Je kan er inderdaad maar beter op tijd bij zijn!
ik heb ook een rode jas voor amy-lynn van barbera farber en heb er rode handschoenen en een sjaal bijgekocht zit een zwart printje op ook van barbera farber. vind deze jas ook erg leuk hoor! ben nog op zoek naar een 2e jasje voor haar maar die wil ik niet in het rood
Tulip, ik heb een geheel niewe set van babyface ter overname. Het is een witte sjaal met een bloem erop en bijpassende wanten. In dezelfde collectie is ook een muts maar die heb ik niet. Ik had een BFC jas twee weken terug gekocht met dit setje erbij. Jas heb ik uiteindelijk terug gebracht omdat ik em toch niet zo leuk vond maar dit set kon niet meer terug omdat ik de kaartjes er al af had gehaalt. Als he interesse hebt PB me dan maar even!