Mijn zoontje is nu 8 weken en nu we de koude dagen in gaan zit ik even met een dubio. Ik zit te twijfelen of ik voor hem een winterjas ga kopen of een lekkkere warme voetenzak voor in de Maxi-Cosi. Het is natuurlijk wel zo dat zo'n kleine helemaal opgepropt zit met winterjas in de Maxi-Cosi, maar hij moet toch een jas hebben? Als hij niet in de Maxi-Cosi zit heeft hij natuurlijk ook niks aan die voetenzak. Wat zouden jullie aanraden?
Ja is ook wel zo maar denk dat dat allemaal niet gaat passen hoor in de Maxi-Cosi haha. Nou ja dan kan hij er in ieder geval niet uitvallen, zo strak zit 'ie er dan wel in haha.
Ik vind zelf de voetenzak van de mc niet fijn. Milan zweet er heel erg in. Heeft echt een nat hoofdje. Ik gebruik nu dus een winterjas. Heb wel npg getwijfeld om zo'n wikkeldoek te gebruiken, maar gezien we de mc alleen in de auto gebruiken heb ik dat niet gedaan!
Ik had vorige winter voor Iris een jas en voetenzak ineen.....gekocht bij Hans Textiel. (20 euro dacht ik) Ik zag ze nu ook weer hangen. Ideaal voor in de maxi cosi, er zat ook een speciaal gat voor de gordel in. En toen ze daar uitgegroeid was gebruikte ik een winterjas en een dekentje (maar alleen omdat ik voor die korte tijd geen voetenzak meer wilde kopen)
Ik had voor me dochter de draagzak van lodger voor in de mc. en in de wagen een jasje en een deken. dus tja je hebt het toch allemaal nodig. maar qua jasje voor die kleintjes zou ik zo ie zo hele zachte stof net een vestje maar dan dikker doen
Ik had in de maxi cosi de lodger shelter en die gebruikte ik ook in de wandelwagen. Afgelopen winter hebben we een strenge winter gehad en die lodger shelter was voldoende. Geen jasje nodig (wel een mutsje).....ideaal dus. Het is tevens een draagzak, alleen dat vond ik niet fijn, dus nooit als draagzak gebruikt.
hier was de alleen de voetenzak met vestje warm genoeg in de winter. HAd wel een winterjas maar als hij ze alle 2 aan zweette hij zich kapot. Alles was dan drijf nat
Ik gebruikte altijd de voetenzak, eventueel een dikker vestje als het echt heel koud was. Ze was altijd erg lekker warm erin. Nou gebruikte ik de maxi cosi alleen voor in de auto en niet op een onderstel ofzo. Als ik met haar in de kinderwagen ging, dan deed ik dus een jasje aan en liet de voetenzak open.
Wij hebben een vestje met capuchon en voetenzak. Maar dan een voordeligere. Een voetenzak van altabebe, gekocht bij babyplanet breda. Scheelt 20 euro met de mc voetenzak en hij bevalt super. Ze kan er ook nog even in groeien dus goed genoeg tot de lente.
ik heb mijn zoon, in de wandelwagen, een jasje met capuchon aan en een voetenzak die ik tot aan zijn middel dicht doe. Ik zou inderdaad allebei aanraden, zeker aangezien het nog kouder gaat worden.
Ik vind, wat ik zo op een plaatje zie, de voetenzakken van mc niet echt mooi. Zie link voor foto hieronder. Mischien lijkt het anders als hij erin zit. Petrabr, wat heb jij daar voor soort voetenzak inzitten? Zoiets zoek ik namelijk ook. http://www.babypark.nl/media/catalog/product/cache/1/image/265x/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/5/7/5767_1_original_1.jpg
Dat is volgens mij dezelfde hoor, en ja mooi, warm lijkt me ook belangrijk Je hebt bij hans textiel ook pakken die je in de maxi cosi aan kunt doen daar zit een gat in voor het gordeltje.
Volgens mij is het ook dezelfde, op het plaatje leek hij anders vandaar. Tuurlijk is het belangrijkst dat hij het lekker warm heeft, maar het oog wil ook wat. . Er zijn verschillende modellen dus dan kies ik er natuurlijk één die ik mooi vind. Zo is dat met alles.
Wij zitten hier ook nog een beetje over te denken. denk dat wij het ook allebei gaan doen. Die voetenzak, hoorde die bij de maxicosi of is dat dezelfde als bij de bugaboo buggy? Wij gebruiken nu altijd een dekentje als hij in de maxicosi zit. Is dat ook goed of kun je beter een voetenzak gebruiken?
Die voetenzak die ik liet zien op het plaatje hoort bij de Maxi-Cosi, of die ook bij de Bugaboo kan weet ik niet. Wij gebruiken nu ook een dekentje voor op de Maxi-Cosi, maar vind dat niet altijd even handig. Ik doe ze toch allebei, dus een jas of dik vest met capuchon en een voetenzak.