Het nadeel van een dekentje is dat ze die zo snel eraf schoppen. Ik vind dat de originele voetenzakken van Maxi Cosi heel snel erg zeten voor de kindjes, vond het geen fijn ding. Heb nu de voetenzak van Wallaboo in de MC, is veel fijner spul en ze zweet er niet in maar is wel behaagelijk warm. Zou trouwens ook nog een soepel winterjasje aanschaffen!
Ik heb bij de hans textiel een pakje gekocht die speciaal gemaakt is voor de maxicosi (er zit een gat in voor de gordel) en daar overheen heb ik ook de maxicosi voetenzak. Jasje vind ik nu nog niet zo handig.
Wij hadden vorig jaar ook de voetenzak van mc maar Tygo zweette er heel snel in, dus toen een dekentje gekocht en legde deze erover heen hij had dan een vestje aan en mutsje op en ik had altijd de windkap dicht.
Mijn dochter vind de voetenzak in de MC echt niet fijn. Ze zet het gelijk op een schreeuwen. Dan daarbij sluit de voetenzak van de MC niet echt om het nekje. De wind waait er dus zo in. Zoals al eerder aangegeven is de voetenzak van de MC ook erg zweterig. Ik heb er geld aan uitgegeven maar achteraf was het zonde. Dus nu een lekker fleecevest met een dekentje eroverheen en als het echt kouder wordt dan gaat haar jas aan. Ik heb ook een muts, sjaal en wantjes voor haar gekocht.
Nou, ik heb gister in ieder geval maar even alvast een jasje voor hem besteld via de site van H&M. Zie foto hieronder. En die voetenzak...tja ik hoor hier veel negatieve verhalen over die van Maxi-Cosi. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij erin gaat zweten. Mischien dat ik die van wallaboo ga kopen. Ben er nog niet over uit. Ooh dat ben ik weer he...kan dagen over iets lopen te denken en twijfelen en dan weet ik nog niet wat ik moet doen haha. Bekijk bijlage 23278
Wij hadden de lekkere warme zak van maxicosi en een lekker dik vestje en een mutsje op. Voor die kleintjes is dat warm zat, die zak rits je tot aan de nek/schoudertjes dicht en die zakken zijn goed wind dicht.