Als ik kyra in de ochtend uit bed haar, nou dan heeft ze toch koude handjes. Ik leg ze 's avonds altijd onder de dekens, maar na 5 minuten steken ze er weer bovenuit. En dan 's morgens.........handjes zijn vaak wat paarzig en koud dat ze zijn. Vind ik altijd zo zielig, maar zal ze er echt last van hebben?
hier precies het zelfde, ik stop hem altijd lekker in en binnen een mum van tijd liggen de handjes er weer boven met gevolg; koude handjes. Maar het blijkt gezond te zijn, dus nergens zorgen om maken!
als ik Stern 's ochtens uit bed haal zien zijn handjes wit van de kou. ik heb vannacht voor het eerst krapwandjes gebruikt, en moet zeggen dat zijn handjes dan wel wat warmer blijven. ik beperk hem nu nog nergens mee dus die wandjes zullen niks uit maken.
Laatst las ik ergens dat iemand sokjes om de handjes van haar zoon/dochter deed. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, maar misschien dat je iets aan het idee hebt gr
Heel normaal.. en hoef je niks aan te doen! Zolang je kindje verder maar lekker warm is is het prima. Even in het nekje voelen als je je er zorgen om maakt..