Winterjas pasgeboren baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brownielover, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb dat nooit aangedaan bij mijn dochter
    Lodger bunker, snoozebaby of een gewoon dekentje gebruikte ik als het buiten echt koud was

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Ik ben in december bevallen, maar alleen een dekentje was echt geen optie. Mijn dochter had een skipakje aan gewikkeld in een Lodger Wrapper onder een dekentje. Het was toen namelijk echt ijs- en ijskoud

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Geen winterjas wel gewoon gevoerde warme vest en warme 2.4 tog voetenzaak in wagentje. In mc ipv voeten zak kan 2.3 puckababy gogo wrapper bijvoorbeeld

Gevoerde vestjes van z8 of imps elfs zijn erg goed en dik.
    Jas alleen gymp zou ik dan doen die zijn zacht maar ook is zo gedoe en ligt niet lekker voor baby

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Onze jongste is van november en de baby die we nu verwachten ook. Voor de jongste had ik een lekker dik vestje van de h&m. Geen winterjasje.
    Ik weet niet of ik het vestje nog heb (kan ook bij een schoonzus liggen) Maar ik ga nu ook geen winterjasje aanschaffen.
    In de maxi-cosi heb ik een warme voetenzak en in de wagen was het vestje met dekentje en alles ook warm genoeg.

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wij hadden een pakjes als jas. Eigenlijk zou ik voor een zak gaan waarmee die in de maxi cosi kan. Zoals die witte met die sterren die voorbij kwam. Spijt dat ik die net heb gehaald toen hij in de winkel lag :p

6. Tooss

Tooss Actief lid

11 apr 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n teddyberen pak en daarover een wikkeldoek of dekentje. Ik vind winterjassen ook pas handig als ze een heel klein beetje mee gaan werken.

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    wat voor teddyberen pakken of omslagdoeken hebben jullie dan voor de winter? Ik zie ze niet bij de prenatal en online weet ik niet zo goed waar ik moet kijken.

Vinden de kindjes het dan niet vervelend als ze in een wrapper ofzo liggen met minder bewegingsruimte? To hoeveel maanden kan dat dan?

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind winterjassen ook niet handig bij kleine baby's. Ik deed het hier met een lekker vestje en de Lodger. Bij echte kou zo'n berenpak onder een dekentje.

10. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Ik ben van de laagjes :) als het erg koud was deed ik een romper lange mouwen , truitje ( dun) en gevoerd vestje aan , mutsje op en dekentje ... voor mijn oudste zoon hadden we een heel leuk jasje gekregen maar dat was echt een winterjas , dik dus maar dat was echt niet handig voor ons dan :)
    Bij de jongste 2 hadden we pakjes niet van die ski pakken maar van n beetje dik jogging stof die heb ik nu ook voor ukkie gekocht .

Deel Deze Pagina