Leuke jongenskleding maat 62

Discussion in 'Babykleding jongen' started by Omelet, Sep 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Hele mooie longsleeve van Pointer. Super kwaliteit, hij is echt nog zo goed als nieuw. De kleur is lichtblauw en hij is afgewerkt met lichtgrijs, onder andere dmv grappig elleboog patches. In maat 62.Klik hier voor de advertentie.
    View attachment 274906

Een stoere longsleeve van Noppies met zwart, grijs en rood, staat echt erg leuk. Een mooie lichte blouse, ook van Noppies, met een vliegtuig erop (rechtsonder). Beide maat 62 en van de kwaliteit die je van Noppies mag verwachten. Zo goed als nieuw, hier amper gedragen want te klein gekregen.
    Klik hier voor de advertentie.
    View attachment 274908

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Gave polo/longsleeve groen-donkerblauw gestreept met stoere kraag. Je krijgt er gratis een witte longsleeve van me bij, altijd handig. Beide maat 62.
    View attachment 274911

Zes mooie broekjes in maat 62, heb je meteen een mooie set bij elkaar! Het zijn waren geen goedkope broekjes. De bovenste 3 en die linksonder zijn van Baby Mexx. De middelste-onder is van Olily (leuk te combineren met een rood truitje) en de rechter van Just Small. Op de laatste foto zie je de achterkant van de drie zachte broekjes (2x Mexx, 1x Olily)
    View attachment 274914

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
  4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Up! Ik heb de broekjes nu ook als twee advertenties van 3 broekjes per pakketje te koop staan. Zie mijn advertenties op marktplaats.

Share This Page