Hallo, Ik heb weer dingen op marktplaats gezet van onze zoon! Het gaat om een winterjas van sevenonseven maat 92: Marktplaats.nl > Hele gave winterjas van sevenoneseven - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 3 spijkerbroeken waarvan 2 van name it en een van bfc mt 86 Marktplaats.nl > mooie spijkerbroeken van name it en bfc - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 2 polo`s van mc gregor een maat 86 ander mt 92 maar laatste is zeker draagbaar vanaf maat 86. Marktplaats.nl > mooie mc gregor polo`s - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 een lange mouw polo van s&d chic mt 92 maar ik zeg eerder een mt 86 Marktplaats.nl > hele mooie lange mouw polo van s&d chic - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 gave vingino trainingsjack mt 92, ook draagbaar vanaf 86. Marktplaats.nl > hele mooie lange mouw polo van s&d chic - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Mocht je belangstelling hebben laat het me maar even weten! Ik heb ook nog een setje van bfc met korte broek en een geel geblokt blousje met daaronder een geel shirt in de aanbieding. Alleen vind ik die dingen een beetje nutteloos om op marktplaats te zetten omdat we weer naar de winter toe gaan.