goed of..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door asmama, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames ik ben bijna 32weken zwanger en heb vandaag mn kindje nog niet gevoeld.. althans vanmiddag voelde ik iets apparts.. maar twijfel of dit mn kindje was.. hij is de afgelopen dagen HEEL rustig beweegt bijna niet en vandaag nog helemaal niks gevoeld.. nu heb ik gelukkig in het begin van mn zwangerschap een angelsound aangeschaft dus meteen even geluisterd.. ik heb het hartje wel gehoord gelukkig.. is er iemand die dit herkent? en is alles goed of moet ik me alsnog zorgen maken?

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik zou toch de verloskundige even bellen. Al is het gewoon voor de zekerheid. Je moet je kindje minimaal 10 x per dag voelen

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Zou even rustig gaan zitten/liggen. Kijken of je dan je kindje gaat voelen. Zo niet moet je echt je verloskundige bellen. Dan zal ze je verwijzen voor een CTG en echo. Ik heb dat drie weken geleden ook gehad, alleen begon ons kindje weer te bewegen kort voordat ze kwam. Toch even onderzocht in zh en uiteindelijk niks aan de hand. Beter een keer teveel bellen!!

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Leg je even op bed en probeer je kindje te voelen, eventueel in bad gaan .. worden veel kindjes actief van!
    Voel je je kindje nog niet, aan de bel trekken!!!!!!!!!!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Sowieso bij elke verandering op deze termijn zou je al mogen bellen...als je zegt dat je kindje de laatste dagen opvallend rustig is, zou dat voor mij wellicht al reden geweest zijn te bellen...en nu je zegt dat je je kindje helemaal niet hebt gevoeld, zou ik eerlijk gezegd echt NIET langer wachten maar gewoon nu bellen.

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Julia was aan het eind ook rustig. Ik twijfelde ontzettend en heb uiteindelijk gebeld. Toen bleek dat ik te weinig vruchtwater had en moest ik gelijk ingeleid worden. Dus BELLEN!!!!!!

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En, hoe is het nu?

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je kindje moet je minimaal 10x per dag voelen, al is het maar 1 schopje per keer.
    Idd even proberen te ontspannen en kijken of het dan nog goed gaat bewegen en anders bellen.

Hoe is het nu ondertussen?

9. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi dames bedankt voor jullie reacties
    en sorry voor mij late reactie,, ik heb dezelfde avond gebeld en mocht naar het ziekenhuis voor echo en ctg.. was gelukkig goed :D maar omdat ik t nog niet goed voel en hun tog veel beweging op de ctg zagen moet ik vandaag terug komen om nog een echo en ctg te maken voor alle zekerheid..

10. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Goed dat je hebt gebeld zeg...en fijn dat je vandaag weer even langs mag komen Ik hoop dat alles weer in orde is.
    Bij mijn 2e kindje voelde ik vanaf 30 weken tm 35 weken helemaal niets dit was echt eng.
    Ben ook naar ziekenhuis geweest en gynaecologe vertelde mij dat dit normaal is, dat kinderen soms lekker liggen te slapen soms wel de hele dag. Na 35 weken voelde ik har in een keer wel en wat denk je
    Toen ze geboren was sliep ze de 1e 3 maanden zoveel dat ik haar wakker moest maken om te eten te spelen of iets anders....ze sliep als het aan haar lag gelijk hele nachten door.
    Maar na die 3 maanden werd ze wel heel actief hoor hahaha

Deel Deze Pagina