Hallo, Hebben jullie dat ook, als je chocolade hebt gegeten dat je dan uitslag krijgt in je gezicht, of dat je migraine krijgt? Sinds gisteren staat mijn gezicht onder de uitslag. Het irriteerd niet, en vind het wel raar. Stond hier vanmorgen mee op en het is nog niet weg.
Dit komt mij ook niet bekend voor, eet wel chocolade. Komt het niet van wat anders misschien? Of misschien ben je allergisch?
lijkt me sterk dat ik allergisch ben van chocolade. heb gisteravond ook overgegeven, en kreeg migraine, en smorgens ineens die uitslag. het ziet er heel gek uit. van de zon kan het niet zijn, zit nooit in de zon.
De uitslag kan ook van het overgeven komen...... Dat had ik tenminste. Ik was ook een keer erg beroerd en moest overgeven. De volgende ochtend had ik rode uitslag op mijn gezicht, waarschijnlijk van teveel bloed dat naar mijn gezicht was gestroomd tijdens het overgeven. Na een dag was het weer weggetrokken. Je kunt wel hoofdpijn krijgen van chocolade, dat is niet vreemd, hebben meer mensen.
Volgens mij is de link tussen chocolade en migraine zeker bekend! Ik had een collega die het er ook van kreeg. Ik kan me voorstellen dat je, door de hormonen van de zwangerschap, er wellicht gevoeliger voor bent dan anders. Wel jammer. Het is zo lekker!...
Ik denk dat het van het overgeven is geweest. Ben de 1e 3 maanden veel ziek geweest maar had er toen geen last van. Nu er bloed bij zat met overgeven wel. volgens de spoedpost was het een gesprongen adertje. En dat er teveel bloed naar me hoofd stroomde zou ook best kunnen. het word ook al weer minder, en kan gewoon chocolade eten. Kreeg gewoon ineens die hoofdpijn door het braken denk ik.