Ons reflux probleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Bij mijn jongste is al snel na de geboorte verborgen reflux geconstateerd. Met 3 maanden had hij nexium als motilium. Van een ontevreden kind kregen we al snel een tevreden kindje. Met 8 mnd zijn wij de medicijnen gaan afbouwen. Dit lijkt goed te gaan alleen tot op heden is hij weer ontevreden geworden. Dit is ook heel geleidelijk gegaan en haast niet te verwachten dat het door stoppen van de medicijnen komt. Hij werd eerst af en toe wakker in de nacht voor een fles en dit werden steeds meer nachten. Nu we 2 mnd verder zijn wordt hij vaak in de avond of nacht overstuur wakker en wil dan helemaal niks. Omdat dit niet gelijk kwam toen we stopte heb ik nooit gedacht dat het daarmee te maken kon hebben. Daarbij is op het begin van zijn negende maand een paar tandjes doorgekomen waardoor ik daar veel de schuld aan gaf.

Ik voel me zo schuldig dat ik ben gestopt. Herkent iemand dit? Ben weer per direct begonnen. Voel me net als het begin, machteloos en zo onzeker. Hij was zo tevreden en nou zit hij weer zo zichzelf in de weg. Terug naar af

Deel Deze Pagina