kreunen en strekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamasinds08, 24 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasinds08

20 jun 2013
    16
    0
    0
    friesland
    Onze zoon is nu 5 weekjes. Hij kreunt aardig, vooral snachts. En tijdens het kreunen is hij ook aan het rekken en strekken. Hij doet dan zijn voetjes en hoofd naar achteren. Ik geef hem borstvoeding en ook tijdens het voeden doet hij regelmatig zijn hoofd en voetjes naar achteren. (arme tepel)
    Als ik hem snachts na het voeden in het wiegje leg, is hij zo druk met strekken, bewegen en kreunen dat hij er weer wakker wordt en ik hem moeilijk in slaap krijg. Heeft iemand tips, adviezen?

2. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    heeel erg herkenbaar!!! had onze man ook vanaf 3 weken tot ongeveer 3 maanden. Ik kan je maar 1 advies geven en dat is ga langs een osteopaat. Wij hebben er zoveel baat bij gehad. James zat flink vast in zijn nek/schouder waardoor hij steeds zo kreunde en overstrekte :(

Na 4 behandelingen bij osteopaat was hij overal vanaf en hadden we een soepel mannetje wat nu veeeeel beter slaapt.
    Hij kreunt helemaal niet meer en is veel soepeler geworden.

We gingen eerst naar een kinderfysio maar dat werd een JAARPLAN :(;) . Dat zagen we echt niet zitten vandaar dat we snel de overstap hebben gemaakt naar een baby osteopaat.
    Ook had hij hierdoor een flinke voorkeurshouding die nu helemaal weg is.

3. mamasinds08

20 jun 2013
    16
    0
    0
    friesland
    Bedankt voor je reactie. Misschien een stomme vraag, maar hoe kom ik aan een goede osteopaat?

4. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Wij hadden gegoogled op osteopaat met onze woonplaats erbij. Dan kom je vanzelf wel bij een site terecht. Even bellen of hij/zij baby's behandeld.

Succes!!!

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Deel Deze Pagina