Ik zat pas te denken, vanaf wanneer kun je eigenlijk gewoon een handdoek gebruiken voor het afdrogen? Onze vent is nu 14 maanden, gebruiken jullie ze nog?
Ik gebruikte toen een badcape, maar omdat de beentjes eronder uit kwamen, nam ik dan snel een hydrofiel voor de beentjes en de voetjes. De rest deed ik met de badcape. Plooitjes vond ik ook fijner om met de hydrofiel te doen
Ik denk dat ik hydrofiele doekjes zal blijven gebruiken. Ik was ze zonder wasverzachter en ze nemen echt heel goed vocht op.
Toen hij kon staan bij het afdrogen gebruikte ik vaker een handdoek om hem bij de douche vlot af te drogen. En daarna op de commode nadrogen met een hydrofiel in de plooien. Dat was wel rond die leeftijd ongeveer.
Wij hebben een XL hydrofiele doek en die blijf ik gebruiken.. ze nemen inderdaad goed vocht op, schuurt niet, en kom zo overal bij.
Ik heb ze al heel snel niet echt meer gebruikt om af te drogen. Ik wikkelde hem in een badcape en kon daar prima mee droogdeppen.
het is inderdaad maar net wat je fijn vind en wat je lekker zacht vind voor zijn huidje hier gebruikte we eigenlijk al heel snel een handdoek of badcape.
Ik vind ze nog steeds erg fijn en heb eigenlijk nog niet eens aan een handdoek gedacht. Qua ruimte in de kast en wasmachine vind ik ze ook lekker compact. Blijf ze dus nog een tijdje gebruiken.
Onder de douche vandaan in de badcape en de rest met de hydrofiel. Droogt supersnel af. Als je een gewone handdoek makkelijker vind, die gaan gebruiken denk ik