Maar Joey zat met 5 mnd al in 74, en nu gaat hij al richting 80! ik wacht gewoon even af wat hij weegt bij het CB en dan zie ik gauw genoeg aan de lijntjes of hij nog hard gaat groeien
Onze dochter is nu zo'n beetje 5 maanden en draagt boven nogsteeds maatje 56 en onder 62, terwijl 56 volgens de tabellen van 0-2 maanden is... Ik koop dus alleen wat ze past, anders zit ik er zo een seizoen of wat naast. Alhoewel het niet erg is dat ze nu dus nogsteeds haar winterkleertjes aan heeft met een zomer als dit.
ja de meeste meisjes, maar dat zal voor mijn dochter niet opgaan... Ik ga denk ik voor maatje 80 en dan koop ik rond december een goedkoop exemplaar maatje 86. Ze mag rond oktober op de fiets en wil dan ook wel naar de supermarkt en KDV fietsen. Is niet heel ver, maar een fijne winterjas is dan wel fijn. Morgen maar eens bij prenatal kijken of ze al wat hebben. Heb al wel een hele leuke van mexx gezien!
Vroeg me dat ook af, Lena is nu drie maanden maar maat 62 daar is ze al rap aan het uitgroeien. Nu wilden we met de herfst naar Noorwegen en dan heeft ze wel een lekkere jas nodig... Zat te denken aan zo'n skipakje voor d'r,maar ben wel benieuwd of iemand van jullie wel eens zo'n ding heeft gekocht / gebruikt... Want volgens mij zweten ze daar hier in weg :-s Iemand een advies?
ik neem aan dat je Lena nog in de wagenbak hebt? want dan zou ik de voetenzak van de Maxi Cosi lekker in de wagenbak doen met een dik vest aan.
ik zit ook met hetzelfde dilemma. alyssa zit nu met bovenkleding meestal al in mt 62 en onderkleding 56 soms 62. heb een heel leuk vest en een leuke winterjas gekregen in mt 68 maar ik denk dat ze die van de winter echt niet aan kan. ik wacht nog maar ff met kopen. ik denk dat ik voor maatje 74 ga voor een winterjas. liefs doris
Poeh, skipak....... die heb ik gehad met onze oudste (wel jaren geleden maar ik weet het nog goed)! Echt een onding! Je moet ze er steeds helemaal in en uitpellen en daar had hij zo'n hekel aan. Met de tweede maakte ik een skipak in twee delen: broek en jasje, dat was stukken handiger. En dat ga ik nu voor Jesse ook weer doen: toch lekker warm op de fiets en geen geklier met een eendelig pak.
kleine zit nu op maat 80 en is net 6,5 mnd, vaak zie je dat ze op deze maat (en of 86) een tijdje blijven steken voordat ze weer overgaan. als ze nu 74 heeft zou ik zeker 80 of 86 kopen voor de winter. maar waarom zou je nu al een jas kopen terwijl je niet zeker weet of ze die tegen die tijd wel aan kan? Is het niet beter om te wachten tot de jas straks echt nodig en je zeker weet welke maat goed is? het zou toch zonde zijn nu een mooie jas te kopen die ze misschien niet eens of maar heel kort aan zou kunnen. Je kan een jas dan beter iets te groot kopen en de mouwtjes omslaan, dan te klein en dat je er niets aan hebt.
Kyra is nu 16 maanden en draagt al ruim 5 maanden maat 80. ik heb toevallig zaterdag een winbterjas gekocht in maat 86 die was nu echt nog te groot, mouwen moesten ruim omgeslagen worden. Als ik jou was ging ik voor maatje 80
Ik zou een 80 kopen en eventueel aan het begin van de winter nog een 2ehands jasje in maat 74 er bij kopen, kost je misschien 4 of 5 euro, maar het belangrijkste is dat ze het warm hebben. Annika heeft vorige winter bijna alleen maar een skipak aangehad, was veel makkelijker dan een jasje.
Ik denk dat ik voor 74 ga, ze heeft nu nog makkelijk maatje 68, en ik koop hem denk ik tweedehands. Als het nodig is, koop ik er dan lekker gewoon nog 1 in maat 80! Maar dat is nu nog zo veel te groot voor haar dat ik dat eigenlijk niet verwacht. Hoewel je weet het inderdaad nooit met die kleintjes, die kunnen ineens zo snel groeien!