Hai meiden, Ik ga het maar weer even zo doen, want al die foto's plaatsen hier is geen doen . Ik heb weer een heleboel nieuw op Marktplaats. Kasten zijn weer uitgeruimd, schoenen weer uitgezocht, speelgoedkisten leeg gemaakt en zie daar het resultaat is mijn advertenties op Marktplaats . Het zijn er nogal wat, maar via Marktplaats kan je heel makkelijk filteren op rubriek dus moet het volgens mij wel goed komen . Mocht je vragen hebben of iets dergelijks schroom niet!! Hierbij de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage. De kinderkleding staat er allemaal al op en de dameskleding volgt vandaag en in de loop van de komende weken. Hou het dus in de gaten, want misschien zit er iets hartstikke leuks voor je bij!! Veel liefs Petra
Zo weer wat foto's voor een indruk....... Kijk gerust eens rond op Marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage
Verkocht: - Nike sportbroekje maat L; - Esprit groene longsleeve maat XXL; Gereserveerd: - Mc Gregor longsleeve maat XXL; - 2 shirts maat 50 en groter;