Heb net deze jas voor mn zoontje besteld in maat 92: Ravy Marine - Aanbiedingen Hij wordt in december 2, maar is niet de dikste. Hij is lang en slank. Weet iemand hoe Z8 valt? Nooit eerder iets van het merk gekocht. Mocht het niet passen, is retourneren dan makkelijk?
Ik heb verschillende ervaringen met Z8. De collectie van 2-3 jaar geleden viel ruim. Maar nu juist weer klein. De zomerjas voor mijn zoontje had ik in 104/110 besteld, deze maat heeft hij ook. Met oog op dat hij ruim zou vallen, precies goed dacht ik.... Jas bleek veel te klein! Meteen geretourneerd en een nieuwe in maat 116/122 gekregen. Deze zat toen een beetje ruim, nu goed! Voor dochter (is nu een half jaar) heb ik ook een winterjas besteld in de aanbieding, voor aankomende winter. Voor haar heb ik maat 86 besteld. Heb 'm binnen en denk dat ie haar dan goed pas, misschien beetje ruim, maar dat geeft niet. Nu is mijn dochter ook groot en mollig.. Ik denk dat je een maatje groter moet doen (als deze er nog is) en je kan 'm in de winter niet meer ruilen als je 'm nu koopt.
Wat toevallig, ik heb deze jas al een maand of 2 in de kast hangen voor komende winter, zoon wordt ook 2 in december. Heb de zelfde maat. Meneer zit nu nog in 80 dus dat gaat helemaal goed komen. Als hij hem niet past zet ik hem gewoon zsm op marktplaats!
Ik heb de jas ook voor aankomend winter in de kast hangen! Ik vind z8 over het algemeen groot uitvallen. Valt het klein uit, dan staat het er vaak bij in de webwinkel.
Bedankt voor jullie reactie! Grappig dat sommigen hem ookal in de kast hebben hangen voor aankomend winter. Zoon zit nu vaak ook nog in 80, sommige dingen wel in 86. Ik wacht gewoon totdat hij bezorgd wordt en zie dan wel hoe hij valt. Hoop dat hij zal passen, vind de jas erg leuk!
Ook ik heb hem besteld in maat 86 mijn zoontje zit nu net in 80 dus dacht dan moet voor de winter 86 goed zijn. Ben benieuwd, hoop de jas morgen binnen te hebben
Wat een leuke jas, goede tip, ik heb hem net ook gekocht in 80 (voor baby die nog (nu bíjna) geboren moet worden...). Voor de 2e winter. Genant. Maar ja, jasje is zó leuk en zo flink afgesprijsd... Sowieso kende ik de z8-webshop nog niet, blij nu wel!
Haha, wat leuk; allemaal dezelfde jasjes straks. Ik kende de webshop ook niet, had er hier over gelezen. Ben zwanger van een meisje; heb alvast een paar rokjes besteld voor 5 euro per stuk. Geen geld; zelfs de H&M is duurder : )
Update: vanochtend de jas binnen gehad. Ik vind hem echt heel leuk, maar hij zit veelte ruim voor onze zoon. Hij zwemt er zowat in : s. Ik weet niet of hij hem over 6 maanden wél past. Nu staat er op de label dat het 92/98 is qua maat. Kan ik em bewaren voor winter 2013 of is hij dan juist te klein. Weet ff niet wat wijsheid is. Retourneren of toch bewaren. Iemand die wil meedenken?
Mijn zoontje die iets jonger is als jou zoontje zit nu in maat 92/98 dus ik zou hem niet voor de winter van 2013 bewaren. Nou is mijn zoontje wel wat steviger als die van jou als ik het zo begrijp maar het duurt ook nog wel even he voordat het winter is en je hem echt die jas aandoet. Ik had voor vorig jaar zomer een winterjas gekocht voor afgelopen jaar. In de zomer zat hij in maat 74 en heb toen een maat 86 jas gekocht. Hij heeft het er net mee kunnen redden afgelopen winter. Terwijl hij eigenlijk veel te ruim zat toen ik hem gepast had vorig zomer. Ik denk dus dat je zoontje hem van de winter wel gaat passen.
Hier ook regelmatig besteld bij Z8... Hebben erg leuke spulletjes!!! (overigens ook op marktplaats veel te verkrijgen, blijft nl ook erg goed in de was!). Heb ook al een winterjasje gekocht in maat 92-98. Ze heeft nu 86 en het gaat niet meer zo hard qua maten. Ik zou het jasje gewoon houden, het duurt nog een hele tijd voordat hij hem aan kan en houdt ook rekening met winterkleren die er onder moeten!!! Overigens vind ik Z8 redelijk groot uitvallen... Deze hebben wij:
ik heb voor mijn dochter ook beide winterjassen gekocht. ik heb ze alleen al wat langer in de kast hangen, ze wordt in maart 2 en heb ook 92-98. had eigenlijk moeten wachten met kopen zie ik nu maar was bang dat ze meteen weg zouden zijn toen ze in de aanbieding kwamen.
Ik heb voor onze dochter ook de winterjas besteld! Ze heeft nu maat 74 en heb maat 86 besteld. Moet de mouwen nu omslaan dus ik verwacht dat ze hem dan wel past. Helaas zijn er nog maar een paar maten voor jongens...! Dit was een mooi koopje En als ze hem niet de hele winter past is het toch niet zo'n ramp omdat de jas nu toch niet duur is. Als je er de volle pond voor betaald is het natuurlijk wel zuur!
Ik koop regelmatig wat bij Z8 voor onze zoon. Retour zenden gaat heel makkelijk, gewoon terugsturen en ze storten snel je geld terug. Wel moet je zelf de verzendkosten voor terugsturen verzenden, dat vind ik altijd wel irritant maar wel begrijpelijk.
Mooie jas! Ja, ik hou hem maar gewoon. Als hij straks te groot is, dan zet ik hem wel op marktplaats.
Hij heeft er van de winter waarschijnlijk ook een dikkere trui onderaan dus dat "vult" de jas ook weer!
@Sukke: ja dat klopt. Maar hij groeit niet meer zo snel...dus ben bang dat ie met dikke trui toch nog wat te groot zit. Durf em echter niet terug te sturen, omdat ik em zo leuk vind. Ik neem dus de proef op de som en anders zet ik em tegen die tijd wel op Marktplaats.