Meer droombaby's, of is het stilte voor de storm..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy339, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier een zeer gelukkige en trotse mama, mijn uk van 5 maanden slaapt al vanaf wk 2 door, lacht continue, huilt enkel als hij op zn flesje moet wachten,eet zn groente en fruit goed en ontwikkeld zich prima.:D
    Ik herken dus ook veel "probleemjes"van hier en vriendinnen niet.
    Zijn er meer mama's met een (tot nu toe) makkelijk kindje?
    Of was jou uk dat ook tot 5 maanden en is hij/zij het later gaan begaaien?
    Ik ben heel trots en blij maar ergens heb ik zo'n "te mooi om waar te zijn gevoel"..

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Geniet er gewoon lekker van! Ik heb helaas hele andere ervaringen.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik herken ook geen verhalen hoor, maar goed meisje is pas 3 maanden dus kan nog veranderen natuurlijk. Ze slaapt sinds dat ze 4 weken is door. Lacht inderdaad ook alleen maar en eet haar flesjes prima. Maar goed, herken dus wel het te mooi om waar te zijn gevoel! Ik vind het overigens wel soms moeilijk om te zeggen omdat ik bang ben dat andere moeders het niet leuk vinden om te horen. Hahaha, hoe krijg ik het toch voor elkaar altijd overal wel een probleem in te zoeken ;)

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Jesse is ook zo'n makkelijk ventje.
    Slaapt lekker door (natuurlijk heeft hij zijn nachten dat hij een paar keer wakker wordt maar dan is hij tevreden met een kus en zijn fopspeentje)
    Borstvoeding loopt super.
    Hij drinkt en eet goed en huilt alleen maar als hij krampjes heeft en dat is ook niet erg vaak gelukkig...

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Gelukkig dus ook mama's die ook een makkelijke uk hebben! Fijn! Ik herken dat gevoel inderdaad dus ook; dat ik niet durf te zeggen dat hij zo makkelijk is..Vooral niet tegen vriendinnen die ukkies hebben met reflux/slapenloze nachten/huilbaby's/niet alleen willen zijn etc. Ik mompel dan altijd maar dat het goed gaat..

En tuurlijk geniet ik er vollop van, heb het ook wel met de mama;s van doen die kindje hebben met meer opstart problemen en/of wat minder makkelijke ukkies.. respect!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En hier dus ook nooit een wakkere uk in de nacht.. slaapt van 20-8u (en dan maak ik m vaak wakker ipv hij mij). Kan hem mee naar verj nemen, daar op bed leggen om 24u mee naarhuis nemen en tukt heerlijk verder in zn bedje.. Niet dat we dat vaak doen maar als t niet anders kan gaat het dus prima..

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter was (en is!) ook zo'n makkelijke. Ze sliep door met 4 weken (op eigen initiatief, ik schrok me de tering toen ik 's morgens om 06.00 uur wakker werd en ik haar nog niet gehoord had, ik dook gelijk in de wieg waar mevrouw nog heerlijk lag te ronken), huilde bijna niet en was gewoon super-makkelijk. Was dus wel even wennen toen ons zoontje er eenmaal was, hahaha.

8. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.597
    1.052
    113
    Hier
    och wat heerlijk he? hier ook een droom kindje. als ik over haar vertel zeggen mensen vaak wacht maar af tot ....... en dan de volgende fase. en dat als sinds ze geboren is en ze is nog steeds een lieve schat. ik heb elke dag wel minimaal 1 momentje dat ik me gelukig prijs met mijn leventje

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hier ook zo'n droomkind! Altijd vrolijk, tevreden, slaapt overal. Ook de eerste tandjes? Geen centjes pijn. Is ook nog nooit ziek geweest.

Amethist en vlindermama: fijn om te horen dat die "lastige fase" bij jullie nooit gekomen is, ik hoop dat t zo blijft (voor mezelf en natuurlijk ook voor jullie!)..

10. giraf

giraf Niet meer actief

Sterker nog, ik heb er 2! :D

11. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hahaha, hier was het stilte voor de storm :p
    Nee hoor, opzich is mijn dochter nog steeds een makkelijk kind, alleen beginnen de 'driftbuien' nu wel te beginnen. Echt een kleine dramaqueen is het soms!

Heerlijk toch, lekker van genieten ;)

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Mijn zoontje is ook zo'n heerlijk makkelijke baby. Zelfs met krampjes huilde hij niet, hij kreunde vooral en dat was het wel. Nu de krampjestijd voorbij is, heb ik er al helemaal geen kind aan. Hij kan zich prima een hele poos vermaken in de box, ik kan hem overal mee naartoe nemen. Laatst een dag naar mijn moeder en stiefvader geweest, 2 uur heen en 2 uur terug. Nou dat was geen probleem, meneer heeft alleen maar geslapen haha.
    Het is ook zo'n heerlijk lachebekkie.
    En huilen? Zo af en toe eens, als het hem echt te lang duurt eer zijn flesje klaar is. (en flesje klaarmaken is zo gepiept, dus zo lang hoeft hij niet eens te huilen...)

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Heerlijk toch, hiet ook zo'n droombaby. Met een kleine uitzondering voor een periode van zo'n dikke 2 maanden, ergens tussen de 6 en halve en 8 en halve maand waarin het slapen op eens DRAMA was, 5, 6 keer per nacht wakker, iedere nacht, terwijl hij daarvoor altijd lekker heeft doorgeslapen. Ik werd er best een beetje wanhopig van (kun je nagaan als je kindje NOOIT doorslaapt, kan me voorstellen dat je dat opbreekt hoor...).

Maarrrrr: gelukkig was dat opeens weer voorbij, net zo plotseling als het is gekomen, en nu slaapt hij weer als een roosje.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    D. slaapt nog niet door, maar is in mijn ogen verder een droombaby. J. was dat trouwens ook, alleen spuugde zij vrij veel, maar was verder net als D. erg makkelijk. En is dat met drie jaar, ondanks wat 'peuterpuberkuren', nog steeds. :)

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Overdag had ik een makkelijk kindje maar 's nachts een draakje :D

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hier ook een "droombaby" ze sliep ook al herl vroeg door, ze eet en drinkt alles!! Ze lacht de hele dag door! Ze slaapt verder ook prima en ze is herl vlot met veel dingen. Ze huilt alleen als er echt iets is...of ze krijgt haar zin niet haha

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn frummeltje is oo ee droombaby. Doorslapen vannacht een eerste echte doorhaal maar dat gaat denk ik niet doorzetten. Ze is wel een slechte drinker vanwege reflux maar absoluut geen huilbaby. Ze lacht de hele dag. Nu begint het ook met geluid erbij. Kan zichzelf heerlijk vermaken maar heeft ook dagen dat ze geplakt zit aan me, maar dat hoort erbij. Ze slaap erg goed en bijna overal. Ook geen echte problemen met inslapen.

We zouden bijna gaan twijfelen of we wel voor een tweede zouden gaan. (gelukkig duurt dat sowieso nog wel even, eerst moet ik medicijn vrij zijn en minimaal een jaar wachten vanwege KS)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hééérlijk toch! Geniet van het moment, en maak je niet druk over de toekomst.
    Hier is de oudste ook zo makkelijk, altijd al geweest. De 2e daar in tegen... aaii. De 1e 18 maanden waren een zware dobber, maar nu is ook hij een heerlijk makkelijk kind. Met zo af en toe een draak moment ( en morgen alweer 2! pfffft, het gaat zo snel :( )

19. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier ook hoor! Sinds ze thuis is dan. Daarvoor was het wel heel zwaar, maar dat lag niet aan haar karakter/gedrag ;)

Ik zie het als cadeautje omdat we zo'n moeilijke start gehad hebben :)

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zo een heb ik :D

maar het gaat op dit moment erg goed :p

Deel Deze Pagina