Ons meisje heeft hele smalle voeten maar wel maat 26. Ze heeft nu de sokjes van bambino vd kruidvat aan. Die zitten mooi, want ze zakken niet af. Maar doe worden echt te klein. Waar kopen jullie fijne sokken? Liefst effen (blauw) kleuren!
Verbaasd me dat ze met maat 26 nog steeds de Bambino sokken past! Want daarvan is de grootste maat 18-24 mnd toch? Mijn dochter heeft maat 23-24 en past die al een poosje niet meer, of had jij andere? De Wibra heeft mooie smal vallende stretch sokken ook in grotere maten. Wel alleen de effen kleuren, per 2 verpakt (1.49 euro per 2). Jammer is altijd dat er heel veel felle kleuren hangen, wit/creme, zwart, donkerblauw is altijd in de minderheid. Daarom koop ik ze altijd vooruit als ik weer eens ergens in een Wibra ben. Ze vallen groot. Dochter draagt nu nog maat 86-92, de volgende maat 23-26 is haar nog te groot, maar zou jouw dochter waarschijnlijk wel goed passen. Alle andere sokken die ik heb (gehad) vallen wijder of zijn niet 100% katoen, dus ik zoek specifiek altijd deze.
Ik koop sokken overal en nergens en ze passen eigenlijk altijd, zowel bij mijn oudste (smalle voeten) als jongste (normale voeten). Bambino sokken zijn toch babysokjes? Mijn jongste heeft 25/26 maar die past echt al jaren die sokjes niet meer hoor. Die draagt eigenlijk dezelfde sokken als haar zus (29/30).
In bambino pastte mijne maar tot maat 22...maar ik moest het hard spannen waardoor ik ook het fijnste sokken vond omdat ze dan strak zitten! Maar zijn toch echt te klein dus overstappen moet hihi Nu koop ik liever enkelsokkes van dieverse merken bij tommy hilfiger in witte kleur. Voor zomer/voorjaar etc dan. Voor winter heb ik langere sokken name-it. Ook erg fijne sokken. Bonnie doon ook wel ok sokken. Le big sokken ook prima. De lange sokken zakken altijd af welk merk je ook koopt. Enkelsokkes blijven wel beter en ik vind persoonlijk mooier.. Ik verkies dan valer kniekousen/sokken op maillots of legging boven laarsjes van bengh, brand, flo, ninni vi.. Maar moet zeggen dat ik gewoon veel sokken heb die gewoon maar liggen ongedragen omdat ze toch qua maat te groot blijken of te slap of te dun etc..is echt ramp om fijne witte sokken te vinden hoor dus ik snap het best. Laatst had in tommy gekocht bij de bijenkorf en die zijn wel fijn maar kort waardoor nu in winter niet geschikt.
De grootste maat sokjes heeft ze nu heel soms nog aan maar die zijn nu wel aan de kleine kant. Ze heeft zulke smalle voetjes dat t nog net kon. Maar ze is ook in nog geen jaar tijd van 21 naar 26 gegaan dus die voeten groeien als kool!