de prenatal bij ons in de stad verkoopt geen winterjassen (zowiezo weinig warme kleding vind ik) als je pas in mei hoeft te bevallen, dan past een gewone jas nu idd nog veel makkelijk, ik ben midden in de winter uitgerekend (januari) dan krijg je echt problemen met winterjassen ik heb van de mamajas ook een xl, maar goed heb ook breede schouders (ben ook niet de slankste, nu 23 week zwanger en weeg 89 kil )
nou ik heb ook geen idee wat voor jas ik aan kan, ik hoef namelijk nog maar 9weken en mijn buik groeit nu iedere week explosief!
ik heb ook het jas probleem, ben hard op zoek naar een warme jas. ben eind februari uitgerekend en mijn jas gaat niet meer dicht, en nu kan het nog met een vest maar ziet er eigenlijk niet uit. en nou ben ik van mezelf redelijk stevig en heb brede heupen dus kan echt weinig jassen aan. ik vind via internet zo lastig om te bestellen omdat je niet kan passen. maar lees wel mee hier.
ik zou dan toch echt voor de mamlousius jas gaan, ik ben ook niet de slankste, maar mijn kont past in die jas, en dan heb je nog ruimte over ik heb xl genomen, een l had misschien ook gekend, hij zit mooi, past goed, en er kan heeeeeeeeeeel veel buik in.
Ik zat met ditzelfde probleem en mijn oplossing luidt als volgt: "Op het moment dat ik mijn poncho niet meer goed pas, dan is het tijd om binnen te blijven". Dus ik geniet nu nog eventjes van de buitenlucht en als ik straks mn poncho niet meer pas (Eentje met knopen, zo'n omslag en hij zit al aardig strak *zucht*..) dan ga ik gewoon het huis niet meer uit. 8)
Mmm... ik zit er ook aan te denken die poncho te bestellen (van mamalicious), maar ik heb geen idee welke maat. Ik heb normaal L (eigenlijk M, maar anders zijn altijd mijn schouders te breed of armen te lang), zal ik dan nu ook L bestellen? En ik ben uitgerekend op 30 november, dus ik vraag me ook af of die jas nog leuk is na de zwangerschap. Mijn normale winterjas kan ik dan namelijk echt niet aan, denk ik. Maar ik wil ook niet voor gek lopen met een duidelijke zwangerschapsjas... Heeft iemand een antwoord op mijn vragen?
heb die wollen jas gekocht van mamalicious en het mooie ervan is dat hij op de rug een plooi met knopen heeft zitten zodat je m groter of juist getailleerder kan maken. het model vond ik ook super leuk en hip. heb mijn vriendin m laten passen die noiet zwanger is en ook haar staat ie super leuk. en getailleerd is t niet een super zwangerschapsjas. o ja hij was hier ook 70 euro(heb nog nooit zon goedkope winterjas gekocht hahaha)
dat zal voor mij echt niet gaan, er moeten toch boodschappen gehaald worden en ik moet er elke dag uit om mijn honden uit te laten (die komen nu al beweging te kort helaas)
Bij de H&M heb ik een superleuke winterjas gekocht: A-lijn met een plooi met knoop op de rug. Zit prachtig en was nog geen 30 euro! Succes allemaal! Inderdaad erg vreemd dat er zo weinig keus in jassen voor zwangeren is!
heb vandaag een rondje winkels gedaan voor een winterjas en werd er alleen maar depressief van.... helemaal niks! ik pas ze nu wel, maar als ik iets meer groei niet meer. ik word er gek van! hoop dat ik binnenkort een jas vind want ik kan de jas van mijn vriend ook niet meer aan, dus als het regent heb ik alleen een vest aan en dat word snel koud.... en sowieso begint een vest nu echt te koud te worden, ik heb gewoon 2 vesten over elkaar aan anders is het te koud vooral omdat het in den helder altijd waait.....
Ik heb ook een echte zwangerschapsjas gekocht van Mamalicious en die draag ik nog altijd in de winter, omdat je de taille kon aanpassen. En vergeet niet dat de meeste mensen na hun bevalling niet meteen weer in maatje 36 passen.
Had mij wel fijn geleken. Voor de bevalling maat 40 en erna maat 36 Maar zo had ik het nog niet bedacht. Al verwacht ik wel dat ik mijn winterjas straks gewoon pas. Hij zal misschien wat strakker zitten, maarja dat moet dan maar eventjes
Hihihi, ik was na de bevalling wel maatje 40 hoor! Nu pas ik eindelijk weer in mijn oude kleren, maar die jas zit nog lekker.
oei, goede tips hier. vooral die van bollebuiken.nl ik heb er gelijk de mamalicious-jas besteld. ook maar een xl gekozen; ik denk dat dat met mijn maatje 42 en D-cup en zometeen-nog-veeeeeel-dikkere buik wel een goede keus is.
kan je de jassen die je via internet kan bestellen ook vinden in winkels? want ik ben niet zo van het bestellen via internet als het op kleding aan komt. omdat ik al zo moeilijk kleding kan vinden.... en als je het dan moet terug sturen moet je vaak de kosten betalen en dat kan dan aardig oplopen..
bij www.bollebuiken.nl waar ik de jas heb besteld mag je ruilen of geld terug! ik maak me dus weinig zorgen. heb vandaag via marktplaats ook nog een fijn noppies-jack gescoord. ben helemaal happy!