Ik heb vooral sàvonds zooooooo ontzettend dorst! @Word helemaal geiriteerd als ik niet snel wat krijgen kan. Is dit een normaal zwangerschaps verschijnsel? Zijn er meer die dat hebben.
Hoi Brechtje, ja..heb ik ook last van.heb alleen de pech dat niets qua drankjes me smaakt momenteel en ik dus ook echt veel te weinig drink....
ohh gelukkig ben ik niet de enige. Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar appelsap. Moet nu elke keer plassen s`nachts en s`morgens vroeg.
hier ook,en klopt,vooral savonds ik drink zo een ander half liter pak melk op,is voor mijn momenteel DE dorstlesser
Komt me bekend voor. En inderdaad in de avonduren. Van de week was ik met vrienden op stap en dacht echt ooooo drink nou je bier/wijntje eens wat sneller op, want dan kunnen we nog wat te drinken bestellen. Heb 's nachts ook een halve liter fles water naast m'n bed staan en die gaat vaak ver leeg. En daardoor kan je er 's nachts heel vaak uit om te plassen. Soms kan veel drinken veroorzaakt worden door je suikerwaarde die niet goed is. Dus even aangeven bij de VK/gyn kan nooit geen kwaad. Maar denk ook wel dat het een zwangerschapskwaaltje is.
Ik heb ook veel dorst, ben ook al gecontroleerd op zwangerschapssuiker, maar dat heb ik gelukkig niet. Het enige wat even helpt zijn maltbiertjes, dus ik zit vaak om half 12 al aan een maltbiertje haha
ja savond inderdaad heel herkenbaar, ik dacht dat het kwam omdat ik overdag te weinig dronk maar het is blijkbaar een heus zwangerschapsverschijnsel ben nu alleen misselijk en heb wel dorst dat is lastig neem zo toch maar wat limonade.