Nou had ik woensdag ook wat ik kom uit bed en ik denk zal ff naar beneden wou de trap af glij uit en ik trawenkel zo naar beneden, mijn voet open buikpijn en de hele linkerkant verdoofd, dus had ik de VK gebeld en die de HA weer en had ik ze beiden hier op bezoek, met de baby alles goed hartje gehoord dat moeders was meer geschrokken dan de kleine, heb nu gekneusde rugwervels en mijn linkerkant werkt niet mee maar ik moest rustig aan doen en dan zou alles gelukkig met een sisser aflopen dat ik heb ontzettend veel mazzel gehad gelukkig haha ik ben echt mevrouw stoetel.. Groetjes Janna
oh jee, wat zul jij in eerste instantie geschrokken zijn!! In het vervolg maar heeeeeel voorzichtig van de trap af! Gelukkig is er niets mis met de baby, jij veel sterkte met je voet en rug!! Groetjes Petra
auw... vorgie week ik ook zo'n kluns... (onze waslijn hangt half boven bed...) dus ik wou was ophangen en moest een gedeelte boven bed hangen dus ik met handen vol was op bed gestapt... ging prima... maar schone was hing ook nog op de lijn.... al gedroogt... dus ik natte was neergelegd... en droge was in me armen en wil bed afstappen... maar mevrouw GANS hier gaat niet meer zo soepel... stap met mijn hiel op een schoen die verdwaald was half onder het bed... en verzwik zo me enkel... WHOEPS... was vloog door de lucht... me hoofd maakte een bezoek aan de kastdeur... en ik viel op knieeen en handen gelukkig niet op me buik... kon eerste 10 minuten niet opstaan... en daar lig je dan.. op de grond... zonder telefoon of wat dan ook... reddeloos dus heb 10 minuten geprobeerd op te staan tot het lukte...
ik schrok al toen ik het las! nou gelukkig is alles goed afgelopen. envoor jou ook sjarrel, goed uitkijken allemaal!
Nou sjarrel join the club heb zo'n half uur onder aan de trap gelegen ik kon ook niets meer toen kruipend de kamer ingegaan en de telefoon gepakt haha, het was een film hoor maar jah alles goed met onze beebs gelukkig ik kan alleen nog niet goed lopen en zitten dus ik lig met de laptop op de bank haha.. dus bij deze mevrouw stoetel en mevrouw gans hihi
Hoi Janna, Ben maar voorzichtig! Ik heb er ook ervaring mee; een keer "naar boven gevallen" op de trap (een stenen buitentrap met als gevolg en kapotte arm, kapotte knieën en een kapotte spijkerbroek) en ook twee keer naar beneden gekukeld..... Waarschijnlijk heb ik alle drie de keren een soort van blackout gehad, terwijl mijn bloeddruk wel in orde was . Ben daarna ook doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG (van mezelf in dit geval), maar ook daar kwam niets bijzonders uit. Later wel nog regelmatig duizelingen gehad, maar gelukkig niet meer van de trap gevallen. Mijn VK heeft mij toen wel voor extra controles terug laten komen. Voor haar en mijn geruststelling! Dat was wel fijn. Nogmaals: ben voorzichtig! Groetjes, Ramona