bang

Discussion in 'Zwangerschap' started by annika, Sep 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Af en toe ben ik zo bang dat het mis gaat door invloeden/stress van de omgeving. Ik zou me zo graag op een posititieve manier met mijn zwanger zijn bezig willen houden en dat probeer ik ook zoveel mogelijk maar ik ben nu een situatie tegengekomen waar ik niet zomaar zonder negatieve gevoelens vanaf kwam. Om het even kort uit te leggen, er is een heftige ruzie ontstaan met een vriendin (wat nu dus geen vriendin meer is). Uiteindelijk heb ik mede vanwege mijn zwangerschap er een punt achter willen zetten en dat uiteindeijk ook gedaan maar dat heeft me zoveel energie gekost en ze heeft me op zo'n nare manier daarin geprobeerd tegen te werken. En nog iedere keer als ik aan haar denk of tegen kom krijg ik een soort schok door me heen, ik wil dat natuurlijk niet en juist nu niet want ben zoooo bang dat dat ook slecht is voor de baby? En tegelijkertijd word ik daardoor nog bozer op haar.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een vervelende situatie... Ik zou me dan ook zorgen maken!

Maar wel goed dat je er toch een einde aan hebt gemaakt hoor, dat is geen vriendschap waard!

En het enige wat ik kan zeggen, probeer je gedachten op leuke dingen te zetten. Het is natuurlijk makkelijker dan gezegd! Denk lekker aan straks, lekker een hummeltje in je armen! ;)

Gr. Miranda

3. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie Minimuisje. Dat is ook wel het heerlijke aan dit forum moet ik zeggen, zo heb ik het gevoel dat ik het even van me afschrijf en toch een beetje begrip krijg. Sommige mensen zijn zo oneerlijk. En inderdaad ben ik zelf ook blij met mijn besluit dat ik er een punt achter heb gezet, maar tjee zeg onder bepaalde situaties kom je soms gewoon niet zomaar uit. Ik vind het zo jammer dat het me zoveel enrgie heeft gekost. Ik heb er gewoon echt buikpijn van gehad. Maar ja, feit blijft dat ik dat in zekere zin zelf doe toch? Ik ben nogal geneigd om de in mijn ogen negatieve omgeving daarvan de schuld te geven, vooral ook omdat ik dus bang ben dat het mijn zwangerschap niet ten goede komt.
    En natuurlijk probeer ik mijn zinnen op de baby in mijn buik te zetten, wat natuurlijk boven alles gaat maar die schok in mijn buik die ik voel als ik haar bv op straat tegenkom krijg ik maar niet weg..... Als ik daar toch eens invloed op had!

Share This Page